Show simple item record

dc.contributor.advisorTunne, Inetaen_US
dc.contributor.authorPuriņa, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:59:48Z
dc.date.available2015-03-24T08:59:48Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other6088en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28173
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Televīzijas komerciālā reklāma un sākumskolas vecuma bērni - Norvēģijas, Zviedrijas un Latvijas pieredze”. Bakalaura darba pētnieciskais jautājums: Reklāmas apjoms Latvijā nav regulēts attiecībā uz bērnu auditoriju salīdzinājumā ar Zviedriju un Norvēģiju. Apakšjautājums: Bērnu spēja vērtēt televīzijas komerciālo reklāmas vēstījumu Latvijā ir zemāka nekā Zviedrijā un Norvēģijā. Lai to atspoguļotu bakalaura darba ietvaros tiks veikts pētījums. Bakalaura darbā tiks apkopota teorija par masu mediju ietekmi uz auditoriju un televīzijas reklāmu, kā arī sākumskolas bērnu vērtību veidošanās mehānismi, uzvedības un attieksmju traktējums. Tiks veikts Zviedrijā un Norvēģijā veikto pētījumu par bērniem un televīzijas reklāmu apkopojums, kuru rezultāti šinīs valstīs veicinājuši ieviest sociāli atbildīgu likumdošanu attiecībā uz televīzijas reklāmu ierobežošanu bērnu auditorijai. Kvantitatīvā pētījumā ar aptaujas metodes palīdzību tiks iegūts sākumskolas vecuma bērnu viedoklis par televīzijas reklāmu Latvijā un spēja to vērtēt. Pētījuma mērķis ir noskaidrot kā bērni uztver televīzijas reklāmas un vai tās ieņem būtisku lomu bērnu vērtību sistēmā. Iegūtie rezultāti ļaus secināt kādas ir prognozējamās sekas, ja televīzijas reklāmu intensitāte pieaugs un attiecībā uz bērniem netiks ierobežota.en_US
dc.description.abstractThe theme of the present BA paper is “The Commercial Advertising on Television and the Children of Primary School Age – Norwegian, Swedish, and Latvian Experience”. Question of research: Advertising quantity in Latvia is not being adjusted in relation to children audience if compared to Sweden and Norway. Subquestion: Child ability to appraise the message of commercial advertising in Latvia is lower than in Sweden and Norway. A study has been conducted in order to reflect it in the BA paper. The BA paper contains an analysis of theory on TV advertising and mass media influence on its audience, as well as on the development of value systems with regards to primary school children, the interpretation of their behaviour and attitudes. A survey will be presented of the Swedish and Norwegian research on children and TV commercials, which in both countries facilitated the implementation of socially committed legislation curbing TV advertising for children audience. The quantity part of the research features a questionnaire reflecting children’s view on TV advertising in Latvia and their ability to evaluate it. The research aims at discerning how children comprehend TV commercials and whether the latter take up an important role in the system of children values. The results will enable to foresee the potential consequences in case TV advertising becomes more intense and is not limited in relation to children.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleTelevīzijas komerciālā reklāma un sākumskolas vecuma bērni ─ Norvēģijas, Zviedrijas un Latvijas pieredzeen_US
dc.title.alternativeThe Commercial Advertisiong on Television and the Children of Primary School Age ─ Norwegian, Sweedish and Latvian Experienceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record