Show simple item record

dc.contributor.advisorBuholcs, Jānisen_US
dc.contributor.authorKazuša, Agnijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:59:48Z
dc.date.available2015-03-24T08:59:48Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other6163en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28174
dc.description.abstractANOTĀCIJA Darbā „Interneta radio: jaunā medija raksturojumi un iespējas” pētīta problēma, kas interneta laikmetā konstatēta radio nozarē, proti, jaunie mediji, radot tradicionālam medijam dažādas iespējas, liek tam mainīties un šīs iespējas piedāvāt. Teorētiskajā daļā vispirms apskatītas informācijas sabiedrības un jauno mediju teorijas, tad seko tradicionālā radio un interneta radio teorētiskais apskats. Empīriskajā daļā pētītas piecu dažādu risinājumu radiostacijas (LR1, Radio SWH, Radio QBS, RIXC radio, ORB radio), to pētīšanai izmantotas divas metodes – aprakstoša analīze un daļēji strukturētā intervija ar radiostaciju vadošajām personām. Secināts, ka „interneta radio” saistās ar daudzpusīgumu un nenoteiktību, kas radies radiostacijām internetā izmantojot dažādas jauno mediju iespējas. Tādējādi mazinās tradicionālā veidā pastāvoša radio izpratne un nozīme, bet palielinās tā atsevišķu priekšrocību nozīme, kuras savās interpretācijās izmanto dažādi interneta radio risinājumi, tādējādi saglabājot radio statusu un vienlaicīgi radot konkurenci tradicionālam radio. Pašreiz Latvijā jaunais medijs atrodas tādā stadijā, kad tas iespiežas tirgū, attīstot jaunus lietojumus un piesaistot lietotājus. Atslēgvārdi: informācijas sabiedrība, jaunie mediji, tradicionālais radio, interneta radioen_US
dc.description.abstractANNOTATION The bachelor work „Internet Radio: Description and Possibilities of the New Media” explores the problem which has been realized in radio industry during the internet age – the New Media creating various possibilities for the traditional media compels the traditional one to change and offer these possibilities. The theoretical part starts with the theories of Network Society and New Media, after that – theories of traditional radio and internet radio. The empirical part consists of the study of five various internet radio stations (LR1, Radio SWH, Radio QBS, RIXC radio, ORB radio), which have been explored by using two methods – descriptive analyses and semi-structured interview with the leaders of the radio stations. It’s concluded that ‘internet radio’ involves diversity and uncertainty, which has appeared because of the internet radio stations using various possibilities of the New Media. Thereby perception and meaning of the traditional way existing radio station is decreasing, but the meaning of certain advantages of radio grows. These advantages in various interpretations are being used by various internet radio stations thus preserving the radio status and in the same time arousing the competition for the traditional radio. Now in Latvia the New Media can be related to the market penetration phase when it enters the market developing new uses and attracting users. Keywords: Network Society, New Media, Traditional radio, Internet radioen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleInterneta radio: jaunā medija raksturojumi un iespējasen_US
dc.title.alternativeInternet Radio: Description and Possibilities of the New Mediaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record