Show simple item record

dc.contributor.advisorLachhammer, Johannen_US
dc.contributor.authorTenge, Marionen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-25T09:07:16Z
dc.date.available2015-03-25T09:07:16Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other46022en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28201
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractPubliskās sociālās programmatūras platformas (PSP), piemēram, tiešsaistes sociālais tīkls Facebook nodrošina infrastruktūru, lai organizācijas varētu iziet ārpus savām robežām un izveidot tīklošanas attiecības ar saviem klientiem. Tīklošanas saites, kas iziet ārpus organizācijas robežām, proti, kontaktu nodibināšanas sociālo kapitālu, dažādu disciplīnu pētnieki ir atzinuši par galveno konkurences priekšrocību avotu. Šī promocijas darba mērķis bija modelēt un pārbaudīt sakarības starp lidostas organizāciju un to pasažieru ieguldījumu savstarpējās attiecībās PSP Facebook un tā radīto atdevi atkarībā no ieguldījuma. Izpētes stratēģiju veido šķērsgriezuma anketēšanas pētījums, apvienojot dažādas metodes. Lidostas organizāciju, publiskās sociālās programmatūras platformas, sociālā kapitālaen_US
dc.description.abstractPublic Social Software Platforms (SSP), such as the online social network Facebook, provide the infrastructure for organizations to extend beyond organizational boundaries and establish network connections with their customers. Network ties that cross organizational boundaries, i.e. bridging social capital, have been acknowledged by scholars of various disciplines as a major source of competitive advantage. The purpose of this promotional work was to model and test the relationship between the investment of airport organizations and their passengers in a mutual relationship on the SSP Facebook and their generated return-on-investment. The strategy of inquiry comprised mixedmethods cross-sectional survey research. Airports, Public Social Software Platforms, Social Capitalen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātne [angļu val.]en_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībaen_US
dc.titlePUBLISKĀS SOCIĀLĀS PROGRAMMATŪRAS PLATFORMAS UN LIDOSTU ORGANIZĀCIJU EKONOMISKO VAJADZĪBU NODROŠINĀŠANA - SOCIĀLĀ KAPITĀLA PIEEJAen_US
dc.title.alternativePUBLIC SOCIAL SOFTWARE PLATFORMS AND ECONOMIC NEED SATISFACTION OF AIRPORT ORGANIZATIONS - A SOCIAL CAPITAL APPROACHen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record