Show simple item record

dc.contributor.advisorBaranova, Sanitaen_US
dc.contributor.authorKružkovs, Jevgeņijsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:07:30Z
dc.date.available2015-07-05T01:07:30Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47680en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28408
dc.description.abstractJevgeņija Kružkova maģistra darbs „Informācijas un komunikāciju tehnoloģiju pedagoģiskais potenciāls profesionālajā vidusskolā” izstrādāts pedagoģijā Latvijas Universitātē. Darbā ir analizēta pedagoģiska problēma par informācijas un komunikāciju tehnoloģiju (IKT) izmantošanu svešvalodu apguvē. Pētījuma mērķis: izpētīt informācijas un komunikāciju tehnoloģiju izmantošanas pedagoģisko potenciālu mācību procesā svešvalodu apguvē profesionālās izglītības iestādēs. Pirmajā daļā ir analizētas teorētiskās nostādnes par izglītības procesa informatizāciju, pedagogu IKT kompetenci un svešvalodas apguves programmatūru, kā arī informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, kuras izmantojamas svešvalodas apguvē. Otrajā daļā veikts pedagoģiskais pētījums profesionālās izglītības kompetences centrā „Daugavpils tehnikums” par svešvalodas apguves procesa pilnveidošanu, izmantojot informācijas un komunikācijas tehnoloģijas, ir izstrādāti metodiskie ieteikumi skolotājiem mācību procesa organizācijas pilnveidošanai, izmantojot svešvalodas apguves laboratoriju profesionālā izglītības iestādē. Darbs sastāv no ievada, divām nodaļām, nobeiguma un 2 pielikumiem. Darba apjoms ir 71 lpp. (bez pielikumiem), darbā iekļauti 28 attēli, 3 tabulas, 28 izmantotās literatūras un informācijas avoti. Atslēgas vārdi: valodu apguves laboratorija, skolotāja IKT kompetence, svešvalodas mācīšanās, profesionālā izglītība.en_US
dc.description.abstractMaster's Thesis on pedagogy “Pedagogical potential of information and communication technologies in vocational education institutions” was elaborated by Jevgenijs Kruzkovs in University of Latvia. The paper analyzes the pedagogical problem of information and communication technologies in foreign language learning. The purpose of the study: to explore the pedagogical potential of using information and communication technologies for learning foreign languages in vocational education institutions. In the first part is the analysis of the theoretical sources about informatisation of the educational process, teachers' ICT competence and foreign language learning software, information and communication technology products, which are used in foreign language learning. In the second part of the Master’s Thesis is studied vocational education competence center"Daugavpils Technical School" for the foreign language learning process through the development of information and communication technologies, have been developed methodological recommendations for teachers to improve the teaching process organization using foreign language learning laboratory vocational education institutions. The work consists of an introduction, two chapters, conclusion and two annexes. The volume of work is 71 pages (without attachments), the work included 28 pictures, 3 tables, 28 sources of information. Keywords: language learning lab, teacher’s ICT competence, foreign language learning, vocational education.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectvalodu apguves laboratorijaen_US
dc.subjectskolotāja IKT kompetenceen_US
dc.subjectsvešvalodas mācīšanāsen_US
dc.subjectprofesionālā izglītībaen_US
dc.titleInformācijas un komunikāciju tehnoloģiju pedagoģiskais potenciāls profesionālajā vidusskolāen_US
dc.title.alternativeThe pedagogical Potential of Information and Communication Technologies in vocational secondary Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record