Show simple item record

dc.contributor.advisorRubene, Zandaen_US
dc.contributor.authorĀriņa, Baibaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:07:32Z
dc.date.available2015-07-05T01:07:32Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47742en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28413
dc.description.abstractSkolas mācību process, sociālajiem medijiem ieņemot aizvien lielāku lomu indivīdu ikdienas dzīvē, šobrīd piedzīvo pārmaiņas. Skolās aizvien biežāk kā mācību procesa pilnveides elements tiek izmantoti sociālie mediji, aktualizējot jautājumu, kāda ir jēgpilna sociālo mediju integrēšana mācību procesā un, kas to veicina. Tādēļ maģistra darbs „Sociālo mediju integrēšana mācību procesā vidusskolā” ir vērsts uz jēgpilnas sociālo mediju integrēšanas mācību procesā izpēti. Balstoties uz teorētiskās literatūras analīzi, tika noteiktas četras sociālo mediju pratības kompetences, kas ir jēgpilnas sociālo mediju lietošanas pamatā. Pētījuma empīriskajā daļā, izmantojot kvalitatīvās pētījuma metodes, tika izpētīti skolēnu un ekspertu uzskati par sociālo mediju integrēšanas iespējām skolā un tika noteikti nosacījumi, kas veido jēgpilnu sociālo mediju integrēšanu mācību procesā vidusskolā. Mācību procesā kopumā sociālie mediji netiek izmantoti jēgpilni, tomēr skolēni ir gatavi to izmantošanai un sagaida no skolotājiem augstu kompetenci to integrēšanā mācību procesā.en_US
dc.description.abstractAs social media are taking an increasing role in daily lives of the individuals, the school learning process is currently experiencing a change. Social media are becoming a more frequent element of the learning process improvement, which raises the question of what is the meaningful integration of social media into the learning process and which aspects promote it. Therefore, the aim of the Master’s thesis “The integration of social media in the learning process in secondary school” is to research the meaningful integration of social media into the learning process. The four competences of social media literacy, underlying a meaningful use of social media, were determined based on the research of the theoretical literature. In the empirical part of the research, by using qualitative research methods, were investigated pupils’ and educational experts’ views regarding the possibilities of social media integration in school and the conditions for meaningful integration of social media into the secondary school learning process. As the result, overall in the learning process, social media are not used meaningfully, nevertheless, pupils are ready to use social media and are expecting from teachers high competency in integrating it into the learning process.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectsociālie medijien_US
dc.subjectsociālie tīklien_US
dc.subjectsociālo mediju pratībaen_US
dc.subjectmācību process vidusskolāen_US
dc.subjectintegrēšanaen_US
dc.titleSociālo mediju integrēšana mācību procesā vidusskolāen_US
dc.title.alternativeThe Integration of social Media in the Learning Process in Secondary schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record