Show simple item record

dc.contributor.advisorBlūma, Dainuvīteen_US
dc.contributor.authorKurčonoka, Janaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:07:34Z
dc.date.available2015-07-05T01:07:34Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47835en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28419
dc.description.abstractJanas Kurčonokas maģistra darbs izglītībā „Skolotāju starpkultūru kompetence” ir izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Izglītības zinātņu nodaļā. Pētījuma mērķis ir izpētīt skolotāju kompetenču būtību, veidojot starpkultūru dialogu multikulturālā vidē. Analizējot zinātnisko literatūru un normatīvos aktus par multikulturālismu, kultūras, izglītības un starpkultūru kompetenču pamatnostādnēm, darba rezultāti ļauj labāk izvērtēt Latvijas situāciju un skolotāju fundamentālo nozīmi postmodernisma laikmetā. Darba praktiskajā daļā tiek analizētas 60 respondentu – skolotāju anketas no igauņu, lietuviešu, krievu un latviešu skolām. Empīriskās daļas rezultāti ir ar tendencionālu raksturu, par skolotāju sagatavotību ,izglītot skolēnus starpkultūru dialogu veidošanā un mijiedarbībā.en_US
dc.description.abstractThe master’s thesis of Jana Kurčonoka in education „Teacher’s intercultural competence” is developed at the University of Latvia, Faculty of Education, Psychology and Art, department of Educational Science. The goal of the research is to investigate the essence of teachers' competencies in developing intercultural dialogue in a multicultural environment. The theoretic part consists of the scientific literature about multiculturalism, culture, education and intercultural competencies framework, work results allows a better evaluation of the situation in Latvia and teacher role and fundamental importance postmodern era. The practical part of thesis analyzes a 60 teachers' questionnaires from the Estonian, Lithuanian, Russian and Latvian schools. The empirical results indicate trends of teacher training, to educate students to intercultural dialogue and interaction.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectstarpkultūru izglītībaen_US
dc.subjectkompetenceen_US
dc.subjectmultikulturālismsen_US
dc.subjectetniskumsen_US
dc.subjectkultūraen_US
dc.titleSkolotāju starpkultūru kompetencesen_US
dc.title.alternativeTeacher's Intercultural competencesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record