dc.contributor.advisor | Šūmane, Ilze | en_US |
dc.contributor.author | Zavadska, Monta | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-07-05T01:07:41Z | |
dc.date.available | 2015-07-05T01:07:41Z | |
dc.date.issued | 2015 | en_US |
dc.identifier.other | 48868 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28446 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darba “Vizuālās mākslas programma bērniem līdz 3 gadu vecumam” mērķis ir izveidot vizuālās mākslas programmu bērniem līdz 3 gadu vecumam, kuru varētu izmantot pirmsskolas skolotāji ikdienas darbā.
Bakalaura darbs sastāv no ievada, 3 daļām, nobeiguma, izmantotās literatūras un avotu saraksta, pielikumiem.
Bakalaura darba pirmajā daļā autore apskata teorētisko literatūru par 1-3 gadu vecu bērnu kognitīvo, psiholoģisko, sociālo un fizisko attīstību.
Otrajā daļā ir analizēta literatūra un avoti par vizuālās mākslas ietekmi uz bērna attīstību un vizuālās mākslas nodarbībām pirmsskolā.
Trešajā daļā ir izanalizēti iegūtie anketēšanas rezultāti, izstrādāta vizuālās mākslas programma bērniem līdz 3 gadu vecumam un nodarbību konspekti, analizēti iegūtie rezultāti pēc pedagoģiskās izmēģinājuma darbības.
Nobeigumā autore secina, ka vizuālajai mākslai ir liela ietekme uz bērna vispusīgu attīstību. Izstrādātā programma atbilst vecumposmam, kā arī bērnus interesē un ir atbilstoša bērnu spējām. | en_US |
dc.description.abstract | Bachelor thesis “Visual Arts program for children up to 3 years”consists of introduction, three chapters, conclusions, bibliography, reference list, and appendices.
The first chapter of the Bachelor thesis deals with theoretical literature review of 1 – 3 year old children’s cognitive, psychological, social, and physical development.
The second chapter includes analysis of literature and sources of visual arts impact on child’s development, and visual arts activities in pre-school.
The third chapter contain analysis of collected results of the survey; developed visual arts program for children up to 3 years old and activity aspects; analysed collected data after the trial of pedagogical activities.
The results are obtained in conclusions. The author concludes that the visual arts have a major impact on child's comprehensive development. Developed program approbating, the author concludes that the program meets the age group and children are interested, and the activities are appropriate to children abilities. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.subject | bērns | en_US |
dc.subject | pirmsskola | en_US |
dc.subject | māksla | en_US |
dc.subject | zīmēšana | en_US |
dc.subject | aplicēšana | en_US |
dc.title | Vizuālās mākslas programma bērniem līdz 3 gadu vecumam | en_US |
dc.title.alternative | Visual Art program for children up to 3 years | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |