Show simple item record

dc.contributor.advisorTūbele, Sarmīteen_US
dc.contributor.authorUpeniece, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:07:42Z
dc.date.available2015-07-05T01:07:42Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48963en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28454
dc.description.abstractDiplomdarba autore: Zane Upeniece Zinātniskā darba vadītāja: profesote, Dr.paed . Sarmīte Tūbele Diplomdarba tēma. „Fonemātisko procesu pilnveide logoritmikas nodarbībās 4 – 5 gadus veciem bērniem ar fonētiski fonemātiskiem traucējumiem”. Darba mērķis. Teorētiski izzināt, praktiski pētīt fonemātisko procesu pilnveidi logoritmikas nodarbībās Mērķa realizēšanas uzdevumi: 1.Analizēt zinātnisko, psiholoģisko, pedagoģisko, logopēdisko un metodisko literatūru problēmas skatījumā. 2. Analizēt logoritmikas nodarbības fonemātisko procesu pilnveidei. 3. Veikt pētījumu par logoritmikas nodarbību izmantošanu fonemātisko procesu pilnveidē. Darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmajā nodaļā pētīta literatūra par pirmsskolas vidējā vecuma bērnu attīstību veseluma skatījumā, akcentējot runas īpatnības; analizētas skaņu izrunas daudzveidīgās izpausmes; teorētiski pamatotas runas un vispārējās motorikas darbības mijsakarības. Otrajā nodaļā apkopotas dažādu autoru atziņas par fonemātiskās uztveres būtību, to ietekmējošie faktori un ietekme ua vidējā pirmsskolas vecuma bērniem; akcentēti darba posmi problēmas skatījumā. Trešajā nodaļā Trešajā daļā tiek aplūkota logopēdiskā koriģējoši attīstošā darbība fonemātiskās uztveres traucējumu novēršanai. Nodaļas apakšnodaļās izskatīta pētījuma organizācija, bērnu izpētes norise, tās nosacījumi un analīze, aprakstīta un analizēta logopēdiskā darbība. Pētījums apstiprināja, ka izmantojot koriģējoši attīstošā darbībā logoritmikas nodarbības, iespējams pilnveidot fonemātiskos traucējumus. Diplomdarba apjoms: 62 lappuses, 6 pielikumi, 52 izmantotie literatūras un informācijas avoti, 22 attēli un 11 tabulas.en_US
dc.description.abstractThe author of the paper: Zane Upeniece The research advisor: prof., Dr.paed . Sarmīte Tūbele The them of the paper: „The Development of Phonological Awareness in Logorhytmic Sessions for 4 – 5 Year- Old Children with Phonetic- phonematic Impairments”. The aim of research. To study theory and prove in practice possibilities of using logorhytmic sessions. To reach the aim the following tasks have been posed: 1.To get acquainted with cognitions of differentauthors about disorders of psychological, educational, loghopetic and methodical literature problems view. 2.To analyze in logorhytmic sessions to phonematic impairments. 3.To do some research about using exercises in logorhytmic sessions to correct phonematic disorders. The diploma paper consists of 3 parts. Part one. A number of literary sources have been studied on the overall development of middle preeschool children, emphasizing peculiarities of speech; different ways of sound articulation disorders have been analyzed, and interactions between speech and motion activities have been theoretically proved. Part two. Explains entity of phonemic perceptive, phonemic influencing factors and also impression made on preschoolers, as well is viewed strands of work in a developing corrective action for reducing phonemic perceptual disturbances. In the third part. work inspects activity of speech therapy in a case of developing corrective action for reducing phonemic perceptual disturbances. The bottom parts of work look through organization of the study, child study process and its terms and analysis, as well describes and analyzes the speech therapist activities. The research has affirmed that by using exercises and correcting developing activity in logorhytmic sessions , it is possible to correct speech phonetic disorders. Content of the paper: 62 pages, 6 addendums, 52 bibliographic appellations, 22 pictures and 11 tables.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectLogoritmikaen_US
dc.subjectFonemātikaen_US
dc.subjectpedagoģijaen_US
dc.subjectLogopēdijaen_US
dc.subjectnodarbībasen_US
dc.titleFonemātisko procesu pilnveide logoritmikas nodarbībās 4 – 5 gadus veciem bērniem ar fonētiski fonemātiskiem traucējumiemen_US
dc.title.alternativeThe Development of Phonological Awareness in Logorhytmic Sessions for 4 – 5 Year- Old Children with Phonetic- phonematic Impairmentsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record