Ētisko vērtību aktualizācija Kārļa Skalbes literārajās pasakās literatūras stundās 11. klasē
Author
Lorence, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Stikāne, Ilze
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba „Ētisko vērtību aktualizācija Kārļa Skalbes literārajās pasakās literatūras stundās 11. klasē” mērķis ir pētīt skolotāja un skolēnu sadarbības iespējas Kārļa Skalbes literāro pasaku iepazīšanā, sekmējot ētisko vērtību aktualizāciju.
Darbā pētīta problēma, kā izveidot tādu literatūras mācību stundu ciklu, lai ar Kārļa Skalbes literārajām pasakām rosinātu skolēnu vērtīborientāciju.
Diplomdarba struktūru veido 5 nodaļas:
1.Ētiskās vērtības Kārļa Skalbes literārajās pasakās 11. klases mācību kontekstā
2.11. klases vecumposma īpatnības un klases raksturojums
3.Vērtīborientēto literatūras mācību stundu cikla izstrāde
4.Vērtīborientēto literatūras mācību stundu aprobācija
5.Pedagoģiskās pieredzes apkopojums
Pielikumi
Pielikumā pievienoti skolēnu darbu paraugi, skolēnu aptaujas anketa un skolotājas izstrādātie stundas darba paraugi. The purpose of Bachelor's Thesis „Actualization of Ethical Values in Literary Fairy Tales of Karlis Skalbe in Literature Lessons in Grade 11” is to research the possibilities of cooperation between the teacher and the students in exploration of the literary fairytales of Kārlis Skalbe, to encourage actualization of ethical values.
The problem of the thesis is how to develop a cycle of Literature classes that encourages value orientation of the students through the literary fairytales of Kārlis Skalbe.
The structure of the thesis consists of 5 chapters:
1. Ethical values in the literary fairy tales of Karlis Skalbe in context of studies in Grade 11
2. Age specific characteristics of 11th Grade and the description of the class
3. The development of value orientated cycle of Literature classes
4. Approbation of Literature classes
5. Summary of the pedagogical experience
Appendices
Included in appendices are examples of student papers, survey of the students and the samples of developed classroom assignments.