Show simple item record

dc.contributor.advisorŠelvaha, Lolitaen_US
dc.contributor.authorSedule, Katrīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:07:44Z
dc.date.available2015-07-05T01:07:44Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other49110en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28463
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis ir izveidot mācību saturu tēmai „Šūšana” un aprobēt to mājturībā un tehnoloģijā 8.klasē. Darba uzdevumu izpildei un mērķa sasniegšanai izmantotās pedagoģiskās pētniecības metodes: literatūras izpēte un analīze, pedagoģiskais novērojums, pārrunas, anketēšana, pedagoģiskā izmēģinājuma darbība, skolēnu darbu rezultātu analīze. Darba pirmajā daļā ir izpētīta informācija par mūsdienīga mācību satura izveides pedagoģiskajiem un psiholoģiskajiem nosacījumiem mājturībā un tehnoloģijās. Darba otrajā daļā izveidots mācību saturs tēmai „Šūšana”. Izstrādāts mācību tēmas „Šūšana” satura plānojums. Izveidota mācību kritēriju un vērtēšanas sistēma skolēnu sasniegumu novērtēšanā. Aprakstīti mācību tēmas „Šūšana” apguvei izmantojamie darba rīki un materiāli. Uzskaitīti izveidotie uzskates līdzekļi mācību tēmas „Šūšana” apguvei. Darba trešajā daļā aprakstīta mācību tēmas „Šūšana” aprobācijas un anketēšanas rezultātu analīze. Atslēgas vārdi: ekoloģiskā izglītība, ilgtspējība, slow fashion, tote bag, apģērba radoša pārveidošana, mājturība un tehnoloģijas.en_US
dc.description.abstractThe aim of the diploma paper is to form the content of teaching for the theme "Sewing" and to approbate it in Home Economics and Technology in Grade 8. The author uses pedagogical research methods: the study and analysis of literature, pedagogical observation, discussions, questionnaire, pedagogical pilot operation, analysis of the results of pupils' work. The first part contains the study about information for the modern teaching content creation of the educational and psychological conditions in Home Economics and Technology. The second part contains created teaching content, topics, planning, teaching criteria and the assessment of pupils' achievement assessment system for the theme "Sewing". The author describes learning tools and materials, enumerates created visual aids for teaching sewing. The third part describes the analysis of learning topics "Sewing" approbation and questionnaire results. Key words: ecological education, sustainability, slow fashion, tote bag, clothing creative transformation, home economics and technology.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectEkoloģiskā izglītībaen_US
dc.subjectilgtspējībaen_US
dc.subjectslow fashionen_US
dc.subjecttote bagen_US
dc.subjectapģērba radoša pārveidošanaen_US
dc.titleŠūšanas apguve mājturībā un tehnoloģijās 8. klasēen_US
dc.title.alternativeTeaching Sewing in Home Economics and Technology in Grade 8en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record