Show simple item record

dc.contributor.advisorVīgante, Rasmaen_US
dc.contributor.authorBernāne, Margaritaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:07:45Z
dc.date.available2015-07-05T01:07:45Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other49202en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28469
dc.description.abstractPētījuma mērķis – noskaidrot, kāda ir nepieciešamība un iespējas iekļaut logopēdiskos vingrinājumus runas nodarbībās bērnu runas attīstīšanas sekmēšanai. Pētījuma jautājums: Kā pirmsskolas skolotājs, regulāri izmantojot logopēdiskos vingrinājumus, sekmē 4 – 5 gadīgu bērnu runas attīstību? Darba autore meklē atbildi uz pētāmo jautājumu, izejot no teorētiskas un empīriskas daļas, kur slēpjas atbilde, kas ļauj labāk veicināt bērna runas attīstību. Autore, izmantojot savu pieredzi, kas iegūta, strādājot speciālizētā pirmsskolas iestādē, vēlas izzināt, kā logopēdiskos vingrinājumus var iekļaut vispārizglītojošā pirmsskolas iestādē, kas neparedz tādus vingrinājumus, izņemot individuālos gadījumus ar speciālista – logopēda – palīdzību. Darba autore skar aktuālu mūsdienu problēmu – runas un valodas nepietiekama attīstība. Šī problēma ik gadu kļūst arvien biežāk sastopama, un pirmsskolas skolotājiem arvien vairāk ir nepieciešamas zināšanas logopēdijas nozarē. Diplomdarbs sastāv no divām anotācijām (latviešu un angļu valodā), ievada, 3 daļām, 12 apakšnodaļām, nobeiguma, 7 tabulām, 11 attēliem, literatūras un avotu saraksta ar 38 izmantotajām vienībām, 7 pielikumiem.en_US
dc.description.abstractThe purpose of Diploma thesis – to find out the need for logopedic exercises and possibilities to include logopedic exercises for 4 – 5 year old children speech lessons. The research question - how a preeschool theacher, regulary useing logopedic exercises, contribute 4 – 5 year old children speech development? The author is looking for an answer to the issue under consideration , proceeding from the theoretical and empirical parts, where lies the answer that allows to better promote the child's speech development. The author , using her experience gained working of special pre-school institution, wants to explore how speech therapy exercises can be included in comprehensive pre-school institution, which does not provide for such exercises , except in individual cases with a specialist - speech therapist - help. The author touches topical modern problems - lack of speech and language development. This problem every year becomes more and more common , and pre-school teachers is increasingly requires knowledge of speech therapy sector. The Diplomaa thesis consists of: two annotations (in Latvian and English languages), introduction part, 3 parts, 12 sections, conclusionpart, 7 tables, 11 pictures, list of literature and used sources with 38 units, 7 supplements. Key words: exercises, speech, pre-school age, a child, development, logopedia.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectbērnsen_US
dc.subjectrunaen_US
dc.subjectvalodaen_US
dc.subjectpirmsskolas vecumsen_US
dc.subjectlogopēdijaen_US
dc.titleLogopēdisko vingrinājumu iekļaušanas iespējas 4-5 gadīgiem bērniemen_US
dc.title.alternativeLogopedic exercises inclusion posibilities for 4 - 5 old childrenen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record