Sevis vadīšanas prasmju pilnveide vakara maiņu vidusskolas skolēnu drošumspējas veicināšanā komunikācijai krievu valodā
Автор
Smuidre, Aļona
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Grigule, Ligita
Дата
2015Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darba „Sevis vadīšanas prasmju pilnveide vakara vidusskolas skolēnu drošumspējas veicināšanai komunikācijai krievu valodā” mērķis ir pētīt skolēnu drošumspējas problēmu, komunicējot krievu valodā kā svešvalodā.
Mūsdienu sabiedrībā pamatprasības potenciālajiem darbiniekiem darba tirgū ir prasme kontaktēties ar cilvēkiem un svešvalodu zināšanas. Kontaktējoties ne savā dzimtajā valodā, daudzi nejūtas pārliecināti par savām zināšanām, tas rada trauksmes sajūtu.
Pētot šo problēmu, autore izmanto empīriskās un teorētiskās pētniecības metodes. Lai stimulētu pārliecību kontaktējoties krievu valodā, tiek pilnveidota vakara vidusskolas skolēnu sevis vadīšanas prasme. Atbilstoši šim mērķim ir izstrādāta un aprobēta krievu valodas kā svešvalodas apmācības programma.
Pētījuma rezultāti ir pozitīvi. Izstrādātai programmai ir praktiska nozīme, un to ieteicams izmantot, mācot krievu valodu kā svešvalodu pamatskolas skolēniem. The aim of the current Master thesis “Self-Management Skills to Promote Evening School Students' Securitability to Communicate in Russian is to research the problem of communication in Russian as a foreign language.
The ability to communicate in foreign languages is a necessity in the modern society and labor market. For many students, communication in a foreign language can cause a sense of uncertainty and anxiety. Evening school students who are encouraged to communicate in Russian tend to improve their self-management skills.
A number of empirical and theoretical research methods have been used for the study of this problem. A Russian as a foreign language teaching program has been worked out and approved.
The results of the research have been positive. The proposed program was concluded to be effective and recommended for practice in daytime schools.