Show simple item record

dc.contributor.advisorSkara-Mincāne, Ritaen_US
dc.contributor.authorPaidere, Lāsmaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:07:49Z
dc.date.available2015-07-05T01:07:49Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other49828en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28495
dc.description.abstractDiplomdarba tēma “Stundu plānu modelēšana mājturības un angļu valodas integrētai mācīšanai 9.klasē”, jo ar mācīšanos tiek saprasta ne tikai mācību priekšmeta apguve. Jāveicina mācīšanās kopveselumā. 21.gadsimta izglītības sistēmai tiek radīti jauni izaicinājumi. CLIL pieeja veicinātu mācību priekšmetu integrēšanu un skolotāju sadarbību. Metodes: tika izanalizēti avoti par satura un valodas integrētu mācīšanu un stundu plānošanu; tika aptaujāti 9.klases skolēni; tika savākti dati – atgriezeniskā saite par stundās apgūto; tika intervētas divas skolotājas, kuras praksē pielieto CLIL; tika veikta stundu plānu analīze, pēc SIOP modeļa kritērijiem. Pētījuma secinājumi: ikdienā skolēnu vidū angļu valoda tiek izmantota, kā piemēram, tiek lasītas grāmatas un Internetā atrodamie avoti angļu valodā, kā arī filmas tiek skatītas angļu valodā, tiek klausītas dziesmas angļu valodā. Skolēnu vidū valda uzskats, ka angļu valoda būs vajadzīga turpmākajās mācībās/studijās un veidojot karjeru. Skolēnu interese tiek pievērsta tam,en_US
dc.description.abstractThe topic of the Diploma Paper is `Designing Lesson Plans for Integrated Learning of Home Economics and English in Grade 9.` Learning is could not only considered as subject acquiring. Integration between subjects should be developed. New challenges are wakened for 21st century educational system. Subject integration and teacher collaboration could be promoted with CLIL approach. Methods: sources on content and language integrated learning and lesson planning were examined; questionnaire to Grade 9 students were given, feedback field-notes were collected, interviews with two CLIL practising teachers were held, self-designed lesson plans base on SIOP Model criteria were analysed. Conclusions from research data: English language is used by students in their daily life, for example, books and online materials are read in English, as well as movies are watched in English and songs are listened in English. It is considered by students, that English language will be needed in their future studies and career. Students interest is paid on how to learn other subjects through English.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectContenten_US
dc.subjectLanguageen_US
dc.subjectIntegrateden_US
dc.subjectLearningen_US
dc.titleStundu plānu modelēšana mājturības un angļu valodas integrētai mācīšanai 9.klasēen_US
dc.title.alternativeDesigning Lesson Plans for Integrated Learning of Home Economics and English in Grade 9en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record