Show simple item record

dc.contributor.advisorGaitniece-Putāne, Andaen_US
dc.contributor.authorRozenberga, Elīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:07:50Z
dc.date.available2015-07-05T01:07:50Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50059en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28501
dc.description.abstractŠī pētījuma mērķis bija noskaidrot kāda ir saistība starp pašefektivitāti un stresa pārvarēšanas stratēģijām vecāko klašu skolēniem. Pētījumā piedalījās 90 vidusskolas pēdējo klašu skolēni no sešām dažādām klasēm ar atbilstošu dzimuma sadalījumu – 55 jaunietes un 35 jaunieši vecumā no 17-19 gadiem. Pētījumā tika izmantota Bērnu savas pašefektivitātes uztveres aptauja (Children’s Perceived Self-Efficacy Scale, Bandura, 2006) un Stresa pārvarēšanas stratēģiju aptauja (Strategic Approach to Coping Scale,Hobfoll,1998). Pētījuma rezultāti rāda, ka pastāv statistiski nozīmīga pozitīva saistība starp pašefektivitāti un uz problēmām orientētu kā arī uz emocijām orientētu stresa pārvarēšanas stratēģiju. Pētījuma rezultāti rāda, ka pastāv statistiski nozīmīga negatīva saistība starp pašefektivitāti un izvairīšanās stratēģiju.en_US
dc.description.abstractThe aim to the study was to determine whether the self-efficacy is associated with coping strategies. The study included 90 last class secondary school students from 6 different classes – 55 adolescent girl and 35 adolescent boy aged ranged from 17 to 19 years. The study used Children's Perceived Self-Efficacy Scale ( Bandura, 2006) and Strategic Approach to Coping Scale (Hobfoll, 1998). Research shows that there are statistically significant positive relationship between self-efficacy and problem focused and emotion focused strategies. Research shows that there are statistically significant negative relationship between self-efficacy and avoidance strategies.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPsiholoģijaen_US
dc.subjectpašefektivitāteen_US
dc.subjectstresa pārvarēšanas stratēģijasen_US
dc.subjectvidusskolēnien_US
dc.subjectdzimumatšķirībasen_US
dc.titleAkadēmiskās pašefektivitātes saistība ar stresa pārvarēšanas stratēģijām vecāko klašu skolēniemen_US
dc.title.alternativeRelation between academic self-efficacy and coping strategies among senior grades studentsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record