Mācību spēļu izmantošana matemātikā vispārīgo prasmju attīstīšanai pamatskolā
Author
Madelāne, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba „Mācību spēļu izmantošana matemātikā vispārīgo prasmju attīstīšanai pamatskolā” mērķis bija izstrādāt stundu piemērus un uzdevumus skolēniem, projektā “Dabaszinātnes un matemātika” izstrādāto un autora izveidoto spēļu izmantošanai matemātikas stundās vispārīgo prasmju attīstīšanai.
Darbu veido piecas nodaļas, kurās tiek analizēta pedagoģiskā literatūra, izpētītas
projektā “Dabzinātnes un matemātika” izveidotās mācību spēles, izveidotas četras
mācību spēles, izstrādāti metodiskie materiāli skolotājiem spēļu izmantošanai, analizēti skolēnu un skolotāju aptauju rezultāti un mācību spēļu aprobācijas rezultāti.
Tika secināts, ka mācību spēles palīdz attīstīt, tādas prasmes kā pielietot pamata
matemātikas principus un paņēmienus, riskēt, argumentēt viedokli, uztvert informāciju,
novērtēt informāciju, pieņemt lēmumus un izvērtēt savas stiprās un vājās puses
Darba apjoms ir 61 lpp. Darbā iekļauti 16 attēli, 22 izmantotās literatūras avoti un 9 pielikumi. The bachelor „Learning games utilization in mathematics for the development of general skills in elementary school” the objective was to develop a lesson samples and examples of the tasks students project “Life Sciences and Mathematics” and author created for use in the mathematics of general skills development.
The work consists of five chapters, which are analyzed in the pedagogical literature, researched project “Life Sciences and Mathematics” created educational games, develop four training games developed methodological materials for teachers to use in gaming, analyze student and teacher survey and training games approbation results.
It was concluded that educational games helps develop skills such as to apply basic mathematical principles and techniques, to risk, to argue the view, capture the information, evaluate the information, to make decisions and to assess their own strengths and weaknesses.
The volume of work is 61p. Work included 16 pictures, 22 sources of literature and 9 attachments.