Show simple item record

dc.contributor.advisorJēkabsone, Sandraen_US
dc.contributor.authorRukers, Ilgvarsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:09:06Z
dc.date.available2015-07-05T01:09:06Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47172en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28712
dc.description.abstractIlgvara Rukera Bakalaura darbs. Akciju sabiedrībās Radio SWH grupā esošo radio staciju zīmolu audits un attīstības stratēģija: LU, 2015. Darba mērķis ir izpētīt zīmola zīmola attīstības modeļus un tā lomu uzņēmumā, kā arī novērtēt AS Radio SWH zīmolu pozīcijas tirgū, un izstrādāt zīmolu attīstības stratēģiju. Darba pirmajā daļā tiks veikta zīmola pastāvēšanas un veidošanās teorētiskās bāzes analīze. Darba otrajā daļā tiks veikta Latvijas radio tirgus analīze, klausītāju demogrāfiskā profila, reitingu un to noteikšanas metožu analīze. Darba trešajā daļā tiks vērtētas AS Radio SWH grupas zīmolu (Radio SWH, Radio SWH+, Radio SWH Rock un Radio SWH Gold) pozīcijas tirgū, kā arī veikta stratēģijas izstrāde šo zīmolu attīstībai. Darba nobeigumā secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 87 lpp., tas satur 7 tabulas, 23 attēlus, 3 pielikumus, un 32 izmantotās literatūras avotus.en_US
dc.description.abstractThesis of Ilgvars Rukers. The Radio SWH group station brand audit and development strategy: LU, 2015. Aim of the thesis is to analyses brand development and interpret brand role, as well as audit the Radio SWH group station brands and create development strategy. The first part of the thesis will cover theoretical background of the brand development. The second part will provide both analyses of radio market in Latvia and demographic profile of audience, as well as development methods of radio ratings. The third part of the thesis will provide the Radio SWH group station brand audit, followed by development of strategy of these brands. Conclusions and proposals are stated in the last part of the thesis. The thesis consists of 87 pages, including 7 tables, 23 pictures, 3 attachments and 32 literature and information sources.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.subjectZīmolsen_US
dc.subjectPozicionējumsen_US
dc.subjectZīmola atribūtien_US
dc.subjectZīmola asociācijasen_US
dc.subjectZīmola attīstības stratēģijaen_US
dc.titleAkciju sabiedrības Radio SWH grupā esošo radio staciju zīmolu audits un attīstības stratēģijaen_US
dc.title.alternativeThe Radio SWH group station brand audit and development strategyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record