Show simple item record

dc.contributor.advisorŠumilo, Ērikaen_US
dc.contributor.authorLupgina, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:09:08Z
dc.date.available2015-07-05T01:09:08Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47279en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28719
dc.description.abstractŠobrīd viena no svarīgākajām ekonomiskajām problēmām ir jauniešu bezdarbs, ko var risināt ar jauniešu iesaistīšanu uzņēmējdarbībā, lai gan pašnodarbināto jauniešu īpatsvars šobrīd ir ievērojami zemāks kā pieaugušo. Pētījuma mērķis ir noteikt personisko un sociālekonomisko faktoru ietekmi uz studentu uzņēmējdarbības nodomu kā karjeras izvēli. Veicot Latvijas augstskolu uzņēmējdarbības vadības programmu studentu aptauju un eksperta intervijas, tika secināts, ka katrs desmitais students pēc augstskolas absolvēšanas ir nolēmis kļūt par uzņēmēju, bet gandrīz puse aptaujāto uzņēmējdarbības uzsākšanu atliek vismaz uz 5 gadiem. Uzņēmējdarbības nodomu visspēcīgāk ietekmē studenta pašpārliecība par sevi kā veiksmīgu uzņēmēju, ja šāda rīcība tiktu īstenota.en_US
dc.description.abstractCurrently one of the most important economic problems is youth unemployment, which can be solved by involving young people in entrepreneurship though at the moment self-employment ratio for young people is significantly lower than the one for adults. The aim of this study is to determine personal and social-economic factors influence on student’s entrepreneurial intention as their career choice. Survey among business management students in Latvian universities and expert interviews let draw a conclusion that one in ten students after graduation has decided to become an entrepreneur, but almost half of them postpone business start-up for at least 5 years. Self-efficacy has the strongest influence on student’s entrepreneurial intention.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.subjectkarjeras izvēleen_US
dc.subjectuzņēmējdarbības nodomsen_US
dc.subjectstudentien_US
dc.subjectuzņēmējdarbības veicināšanaen_US
dc.titlePersonisko un sociālekonomisko faktoru ietekme uz studentu uzņēmējdarbības nodomu.en_US
dc.title.alternativePersonal and social-economic factors influence on entrepreneurial intention of university students.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record