Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorStabulniece, Lailaen_US
dc.contributor.authorBarzdo, Jolantaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:09:14Z
dc.date.available2015-07-05T01:09:14Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47487en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28758
dc.description.abstractKlientu lojalitātes iegūšana un lojalitātes programmu veidošana ir mūsdienīgā nepieciešamība uzņēmumiem produktu efektīvākai virzīšanai tirgū. Darba mērķis ir identificēt un analizēt nozīmīgākos klientu lojalitātes veidošanās problēmu iemeslus un izstrādāt priekšlikumus „Tupperware” uzņēmuma lojalitātes programmas pilnveidošanai. Darba teorētiskajā daļā analizētas mārketinga atziņas par klientu lojalitāti un iespējamām problēmām, izmantojot sintēzes metodi. Analītiskajā daļā analizēts, kā klienti vērtē uzņēmuma lojalitātes programmu, identificējot problēmas. Pētījumā secināts, lai novērstu klientu lojalitātes veidošanas problēmas ir nepieciešama kompleksa pieeja. Bakalaura darbā ir 69 lappuses, 23 attēli, 1 tabula, 3 pielikumi.en_US
dc.description.abstractThe obtaining of client loyalty and the development of such loyalty programs with the aim to promote the company’s products is a necessity nowadays. The objective of this study is to identify and analyze the most important causes of client loyalty issues and to propose a solution to resolve these issues in the company “Tupperware”. The theoretical part consists of marketing insight analysis regarding client loyalty and potential problems using a synthesis method. The analytical part consists of the client evaluation of the company’s loyalty program, identifying it’s problems. This research concluded that in order to avoid possible client loyalty issues, a complex approach is required. This bachelor paper includes 69 pages, 23 images, 1 charts, 3 annexes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectlojalitāteen_US
dc.subjectlojalitātes programmaen_US
dc.subjectintegrētā lojalitāteen_US
dc.subject„Tupperware”en_US
dc.subjectLoyaltyen_US
dc.titleKlientu lojalitātes veidošanas problēmas.en_US
dc.title.alternativeThe Loyalty Development Problems of Clients.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию