Sociālo mediju mārketinga attīstība Latvijā.
Author
Grosbārde, Marta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz sociālo mediju mārketinga teorijas atziņām, kā arī uz sociālo mediju lietotāju aptaujas rezultātiem, novērtēt sociālo mediju mārketinga izmantošanu Latvijas uzņēmumos un izstrādāt priekšlikumus tā pilnveidošanai.
Darba mērķa sasniegšanai sniegts sociālo mediju un to mārketinga teorētisks raksturojums un izanalizēta mūsdienu situācija tirgū un sociālo mediju mārketinga izmantošanā.
Balstoties uz eksperta viedokli, statistikas datiem un aptaujas rezultātiem, izdarīti secinājumi par nepilnībām, kas saistītas ar sociālo mediju izmantošanu uzņēmējdarbībā kopumā un Latvijā, un sniegti priekšlikumi to novēršanai.
Darba apjoms ir 100 lpp., tajā iekļauta 1 tabula, 30 attēli un tam ir 7 pielikumi. . Bachelor thesis aims to evaluate social media marketing use amongst Latvian businesses and to develop proposals for its improvement based on theoretical ideas of social media marketing as well as survey results about social media users.
To reach the objective author gives social media and its marketing a theoretical explanation and analysis of the situation in today’s social media and social media marketing use.
Based on expert opinion, statistical data and survey results author presents conclusions on the shortcomings associated with the use of social media in business overall and in Latvia, and makes proposals for their elimination.
The thesis consists of 100 p., it includes 1 table, 30 images and it has 7 annexes.