Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorBičkova, Nadeždaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:09:16Z
dc.date.available2015-07-05T01:09:16Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47550en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28767
dc.description.abstractMaģistra darbs „Banku klientu lojalitātes programmas izmantošana ilgtermiņa attiecību veidošanai ar klientiem”. Darba autore Nadežda Bičkova. Maģistra darba ietvaros ir veikta analīze par Latvijas komercbanku tirgū pastāvošo klientu lojalitātes programmu veidiem un programmu ietekmi uz komercbanku attiecību ar klientiem veidošanu. Pirmajā maģistra darba nodaļā darba autore apskata un apkopo dažu autoru lojalitātes definējumu un lojalitāti raksturojošo aspektu teorētisko bāzi. Otrajā nodaļā darba autore analizē klientu lojalitātes programmu teorētiskos un praktiskos aspektus Latvijas komercbanku tirgū, kā arī mārketinga veidošanas specifiku attiecību ar klientiem veidošanā. Trešajā daļā tiek veikta pētījuma laikā- ekspertu intervijās un iedzīvotāju reprezentatīvā aptaujā - iegūto datu un rezultātu analīze. Balstoties uz veiktās analīzes rezultātā izdarītajiem secinājumiem, tiek izstrādāti priekšlikumi tālākai jomas attīstībai. Maģistra darbs sastāv no 92 lapaspusēm. Darbā ir 22 attēli, 9 tabulas, 1 formula un 56 bibliogrāfiska saraksta vienības un 10 pielikumus. Atslēgas vārdi: klientu lojalitātes programmas, Latvijas komercbankas, attiecību ar klientu veidošana.en_US
dc.description.abstractMaster’s thesis “ Building of long-term relationships with customers through banks customers loyalty programmes”. Author of the thesis is Nadežda Bičkova. The objective of master’s thesis is to analyse long term relationship customer building loyalty programs in Latvian commercial banks In first chapter of the thesis, author explore loyalty concept and it theoretical aspects. The second chapter describes the aspects of loyalty programs and analyse practical situation of loyalty programs in Latvian banks as well as customer relationship building trough loyalty. In the third chapter author analyze expert interview and bank customer survey to detect how attractive is customer loyalty programs in Latvia banks nowadays. The size of the diploma thesis is 92 pages, it include 22 pictures, 9 tables, 1 formula, 10 appendixes and 56 bibliographical units. Key words: loyalty schemes, Latvian commercial banks, customer relationship buildingen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectKlientu lojalitātes programmasen_US
dc.subjectLatvijas komercbankasen_US
dc.subjectAttiecību ar klientu veidošanaen_US
dc.titleBanku klientu lojalitātes programmas izmantošana ilgtermiņa attiecību veidošanai ar klientiem.en_US
dc.title.alternativeBuilding of long-term relationships with customers through banks customers loyalty programmes.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record