Mārketinga komunikācijas kā uzņēmuma "H&M" pircēju rīcību ietekmējošais faktors.
Author
Lieciniece, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma "Mārketinga komunikācijas kā uzņēmuma "H&M" pircēju rīcību ietekmējošais faktors".
Mūsdienu pasaulē uzņēmums var izgatavot pašus labākos produktus un savākt kopā pašu labāko uzņēmuma vadību, bet uzņēmuma dzīvotspēja un veiksme ir visciešākajā mērā saistīta ar patērētājiem, kas izvēlies pirkt tieši šī uzņēmuma produktus, nevis dosies pie konkurentiem. Uzņēmuma veiksmes atslēga slēpjas tā spējā pārdot. Inovatīvu stratēģiju, patērētāju vajadzību un vēlmju izpratne, kā arī agresīva komunikāciju kopums nodrošinās šo veiksmes atslēgas sasniegšanu. Apģērbu un aksesuāru pārdošanas nozarē pastāv ļoti sīva konkurence un uzņēmumi savā starpā cīnās par patērētāju piesaisti tieši saviem uzņēmumiem. Mārketinga komunikācijas ir veids kā ne tikai sazināties ar patērētājiem un nodot informāciju, bet arī ietekmēt to potenciālo rīcību un piesaistīt to uzmanību tieši konkrētajam zīmolam.
Šī darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par mārketinga komunikācijām kā pircēju rīcību ietekmējošo faktoru, kā arī uz Latvijas iedzīvotāju aptaujas rezultātiem, izanalizēt uzņēmuma "H&M" mārketinga komunikācijas un sniegt priekšlikumus to pilnveidošanai.
Pētījuma periods - no 2012. gada līdz 2015. gada maijam. Darba apjoms ir 85 lpp., tajā ir 16 attēli, 2 tabulas un 4 pielikumi. Izmantotās literatūras sarakstā ir 31 nosaukums. The theme of the Bachelor Thesis is: "Marketing communications as factors that influence "H&M's" customer behavior".
In today's society an enterprise can produce the best goods and collect together the best management team, but the profitability and success of the company relies on how many consumers will decide to consume the goods produced by this company and how many of them will not go over to the competitors. The key to a successful company is hidden in its ability to sell. Innovative strategies, the knowledge of the customer needs as well as aggressive communication will be the key in order to have a successful enterprise. There is a fierce competition between companies in the retail field and they fight each other to attract more and more customers. Marketing communications are a way how to not only connect with the consumers and give them information, but also they are the way how to influence the behavior of the consumers and attract them to a certain company.
The purpose of this Bachelor Thesis is to analyze "H&M" marketing communications and offer proposals on how to improve them based on the theory of marketing communications as factor that influences customer behavior, and based on the results of the Latvian resident survey.
The study period- from year of 2012 till May of 2015. Bachelor Thesis consists of 85 pages which include 16 pictures, 2 tables and 4 appendixes. The list of literature references consists of 31 title.