Show simple item record

dc.contributor.advisorSloka, Birutaen_US
dc.contributor.authorGriņina, Marinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:09:17Z
dc.date.available2015-07-05T01:09:17Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47679en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28778
dc.description.abstractMarinas Griņinas maģistra darba „Mārketinga efektivitāte apģērbu mazumtirdzniecības tīklā VAIDE” mērķis ir izpētīt mārketinga efektivitāti apģērbu mazumtirdzniecības tīkla VAIDE, izmantojot mārketinga metrikas un klientu aptauju. Teorētiskajā maģistra darba daļā ir izvērtētas zinātniskajā literatūrā publicētās mārketinga efektivitātes jēdziena definīcijas, koncepcijas, un tās nozīme mārketinga kontroles un snieguma kontekstā, kā arī mārketinga metriku pielietošanas specifika un dažu metriku padziļinātais apraksts. Maģistra darba empīriskajā daļā ir analizēta apģērbu mazumtirdzniecības tīkla VAIDE darbība un mārketinga nodaļas specifika, praktiski pielietotas metrikas, un ar to palīdzību vērtētas mārketinga aktivitātes, kā arī detalizēti analizēti, autores veiktās veikala VAIDE apmeklētāju, aptaujas dati. Pamatojoties uz iegūtiem datiem, izdarīti secinājumi un priekšlikumi veikalu tīkla VAIDE mārketinga efektivitātes uzlabošanai. Maģistra darba apjoms 87 lappuses, tajā iekļautas 16 tabulas, 9 attēli, 5 pielikumi.en_US
dc.description.abstractThe primary goal of Master's Thesis „Marketing efficiency of clothing store chain VAIDE „ written by Marina Grinina is to investigate the ways of VAIDE Store chain’s marketing efficiency improvement through appliance of marketing metrics and client surveys. In the theoretical part of Master’s Thesis marketing efficiency concepts and also its significance in the marketing control and performance context as well as the marketing metrics’ application and description of the selected metrics are being discussed. In the empirical part of the Master's Thesis there is a description of clothing store chain’s VAIDE current situation and marketing department specificity, metrics that are used to determine marketing activities, as well as the quantitative research results. In the final chapter conclusions and recommendations on the efficiency improvement for the VAIDE store chain have been provided, based on the author’s studies. Master’s Thesis consists of 87 pages, 16 tables, 9 pictures and 5 appendices.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectVAIDEen_US
dc.subjectmārketinga efektivitāteen_US
dc.subjectmārketinga sniegumsen_US
dc.subjectmārketinga kontroleen_US
dc.titleMārketinga efektivitāte apģērbu mazumtirdzniecības tīklā VAIDEen_US
dc.title.alternativeMarketing efficiency of clothing store chain VAIDEen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record