Uzņēmuma SIA Gecko interneta marketinga stratēģijas izstrāde.
Author
Mežezera, Evita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Uzņēmuma Sia Gecko interneta mārketinga stratēģijas izstrāde”. Darbā tiek pētīti interneta mārketinga būtība, tā metožu pielietojums, kā arī interneta mārketinga metožu izmantošana uzņēmumā Sia Gecko.
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskajām atziņām par interneta mārketingu, kā arī uz patērētāju aptaujas rezultātiem, izstrādāt interneta mārketinga stratēģiju uzņēmumam Sia Gecko, novērtēt to un izstrādāt uzņēmuma mārketinga stratēģijas pilnveidošanas virzienus.
Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā autore izpētīja teorētisko materiālu par interneta mārketingu, apskatīja dažādu autoru viedokļus par mārketinga stratēģijas izstrādes procesu un, balstoties uz iegūtajām atziņām un savu darba pieredzi uzņēmuma Sia Gecko mārketinga speciālistes amatā, izstrādāja interneta mārketinga stratēģiju, ko iespējams integrēt jebkurā uzņēmumā, kas vēlas veidot vai pilnveidot savu darbību interneta vidē. Otrajā nodaļā autore, balstoties uz pirmajā nodaļā iegūtajām teorētiskajām atziņām un izveidoto stratēģiju, izstrādāja mārketinga stratēģiju uzņēmumam Sia Gecko, kas ir atbilstoša uzņēmuma darbības specifikai un pieejamajiem resursiem, kā arī apskatīja un novērtēja mārketinga stratēģijas ieviešanas procesu. Trešajā daļā darba autore veica patērētāju aptauju ar mērķi novērtēt Interneta mārketinga paņēmienu efektivitāti un izstrādāt to pilnveidošanas virzienus uzņēmumā Sia Gecko.
Bakalaura darbs sastāv no 112 lapaspusēm, 35 attēliem, 6 tabulām un 10 pielikumiem. Darbā izmantoti 81 informācijas avoti. The topic of this bachelor thesis is „Development of the Marketing Strategy for Gecko LTD”. In this bachelor thesis the author studies the importance of internet marketing, application of it’s methods and how to use internet marketing methods in Gecko LTD.
Main goal of this bachelor thesis is to develop internet marketing strategy to Gecko LTD and to develop marketing stategy improvements based on theoretical insingts about internet marketing, statistical analysis and Gecko LTD internal and external information sources.
Bachelor thesis consists of three sections. In the first chapter the author examined theoretical materials about internet marketing, compared many different author oppinions about the develpoment process of marketing strategy and based on insights acquired and work experience in Gecko LTD as marketing specialist, developed internet marketing strategy which is possible to integrate in any company that is willing to develop or improve their activity levels on internet. In the second chapter the author based on insights acquired in the first chapter and developed strategy is going to develop marketing strategy to Gecko LTD which is appropriate with the the company's specific field of activity and the resources available, the author also examined and evaluated marketing strategies engagement process. In the third chapter the author conducted consumer poll in order to evaluate internet marketing technique effectivity and to develop an internet marketing improvement plan for Gecko LTD.
Bachelor thesis consists of 112 pages, 36 images, 6 tables and 10 appendices. The bachelor thesis is based on 81 information sources.