Ventspils pilsētas tūrisma informācijas centra mājas lapas www.visitventspils.com virtuālās vēstniecības projekta analīze un pilnveidošanas iespējas.
Author
Jēkabsone, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir "Ventspils pilsētas Tūrisma informācijas centra mājas lapas
www.visitventspils.com Virtuālās vēstniecības projekta analīze un pilnveidošanas iespējas".
Mūsdienu konkurences apstākļos mārketings kļūst aizvien populārāks ne tikai
uzņēmumu līmenī, bet arī teritoriju līmenī, tādēļ ir aktualizējies teritoriālā mārketinga aspekts
teritoriju zīmolu un mārketinga stratēģiju izstrādes un ieviešanas procesā, kā arī aktīvas un
nepārtrauktas mārketinga darbības teritorijas tēla veidošanai, popularizēšanai un virzīšanai
sabiedrībā.
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par teritoriālo mārketingu
un tā mārketinga komunikācijām, izpētīt Ventspils pilsētas Tūrisma informācijas centra mājas
lapas www.visitventspils.com Virtuālās vēstniecības projektu un tā mārketinga
komunikācijas, kā arī izstrādāt priekšlikumus Virtuālās vēstniecības projekta un mārketinga
komunikāciju pilnveidošanai. Darba gaitā tika nonākts pie secinājuma, ka Virtuālās
vēstniecības projekta mārketinga komunikācijas ir pietiekoši efektīvas, taču tām nepieciešami
uzlabojumi un pilnveidošana, attīstot šī projekta unikalitāti un inovatīvo raksturu.
Darbs sastāv no trim nodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem un pielikumiem. Darba
apjoms ir 86 lpp, tajā ir 17 attēli, 2 tabula, 36 literatūras un informācijas avoti un 6 pielikumi. The title of this bachelor thesis is „Project analysis and improvement of the Ventspils
Tourism information centre's home page's www.visitventspils.com Virtual embassy”
In modern competition circumstances marketing is getting more popular, not only
among companies, but also at territorial level. That is why the territorial marketing aspect has
become important in developing and introducing territorial brands and marketing strategies.
The aim of this paper is to research „Ventspils Tourism information centre's home
page's www.visitventspils.com Virtual embassy” project and its marketing communication,
also to develop ideas and propositions to improve it. Whilst working on this paper, the author
have come to conclusion that this project`s marketing communication is effective, but needs
improvement and advancement to really emphasize it`s innovations and uniqueness.
This paper consists of three chapters, conclusions, propositions and attachments. There
are 86 pages, 17 illustrations, 2 chart and 36 literature and information sources and 6
attachments.