Uzņēmumu interneta mārketinga stratēģijas Latvijas tirgū
Author
Magons, Agris
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma: „Uzņēmuma interneta mārketinga stratēģijas Latvijas tirgū”.
Interneta mārketinga vide joprojām strauji attīstās, efektīva interneta mārketinga stratēģija kļūst par vienu no galvenajiem priekšnosacījumiem veiksmīgai uzņēmuma attīstībai. Interneta rīki spēj nodrošināt veiksmīgu komunikāciju un produktu vai pakalpojumu pārdošanu starp uzņēmumu un tā klientiem, kā rezultātā ar kvalitatīvi izstrādātu mārketinga stratēģiju, sīvas konkurences apstākļos, ir iespējams gūt ievērojamas konkurences priekšrocības un sasniegt uzņēmuma mērķus.
Darba mērķis ir, pamatojoties uz interneta mārketinga teorijas atziņām, un kvantitatīvu pētījumu, izpētīt un novērtēt Latvijā strādājošo uzņēmumu interneta mārketinga stratēģijas, lai rezultātā izstrādātu priekšlikumus to pilnveidošanai.
Maģistra darbs strukturēts četrās daļās, pirmajās divās nodaļās tiek aplūkoti teorētiskie aspekti par interneta mārketingu, pielietojamo rīku daudzveidību. Trešā nodaļa ietver interneta mārketinga stratēģiju pielietošanas tendences no praktiskā un pētnieciskā skatījuma. Ceturtās nodaļas ietvaros autors veic praktisko pētījumu, anketējot uzņēmumus un patērētājus.
Darba apjoms ir 105 lappuses, satur 38 attēlus, 11 tabulas, 4 pielikumus.
Atslēgvārdi: mārketings, interneta mārketings, integrētā mārketinga komunikācija, interneta mārketinga stratēģija, interneta mārketinga rīki. The aim of master’s thesis „ Internet marketing strategies of companies in Latvian market”.
The relevance of the theme for the internet marketing environment is rapidly increasing; an efficient internet marketing strategy becomes one of the key preconditions for successful development of a company. Use of internet tools can ensure successful communication and sales of products or services between a company and its customers; as a result, a qualitative marketing strategy under severe competition can facilitate significant competitive advantages and reach the company goals.
Aim of the paper is to examine and evaluate internet marketing strategies of companies operating in Latvia on the basis of internet marketing theories and quantitative study, and to develop recommendations for their improvement.
Master’s thesis is structured in four sections. First two sections deal with the theoretical aspects of internet marketing, the variety of applied tools, their functions. The third section deals with the application trends of internet marketing strategies from both — the practical and the research aspect. Within the framework of the fourth section, the author performs practical study by surveying companies operating in Latvia, and consumers living in this country.
The volume of Master’s thesis is 105 pages. It includes 38 pictures, 11 tables, 4 attachments
Keywords: marketing, Internet marketing, integrated marketing communication, internet marketing strategy, internet marketing tools.