Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Lailaen_US
dc.contributor.authorKriķis, Edgarsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:09:19Z
dc.date.available2015-07-05T01:09:19Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47768en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28786
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Mārketinga komunikācijas elementu analīze uzņēmumā AS „Aldaris”. Noslēguma darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskās daļas informāciju, analizēt uzņēmuma AS „Aldaris” darbību un mārketinga komunikāciju elementu izmantošanas efektivitāti. Bakalaura darbs sastāv no ievada, piecām nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantoto avotu un literatūras saraksta, un pielikuma. Pirmā un otrā ir teorētiskās daļas, kurās ir apkopota teorija, kas ir saistīta ar mārketinga komunikāciju plānošanu un veidiem – reklāmu, sabiedriskām attiecībām, tiešo mārketingu un pārdošanas veicināšanu.. Trešajā nodaļā tiek raksturots uzņēmums un aprakstītas tā funkcijas, lai iepazīstinātu ar AS „Aldaris” darbības virzienu. Ceturtajā nodaļā raksturo, kādi komunikāciju veidi tiek izmantoti „Aldara” zīmola konkurētspējai, kā arī tiek analizēti to plānošanas posmi. Savukārt piektajā nodaļā ir pētījums, kurā tiek ietvertas iedzīvotāju aptaujas par pašu uzņēmumu, bet intervijā par „Aldara” zīmolu. Darba apjoms ir 78 lapas, kurā iekļautas 3 tabulas, 12 attēli un 5 pielikumi. Atslēgas vārdi: AS „Aldaris”, kampaņas, mārketinga komunikācijas, patērētājs, plānošana, problēmas, uzņēmums, zīmols.en_US
dc.description.abstractThe bachelor’s theme is „Element analysis of marketing communications in enterprise AS „Aldaris”. The bachelor’s target is to analyse enterprise AS „Aldaris” activity and marketing communications element efficiency which is based on theoretical part. The bachelor’s consists of an introduction, five chapters, conclusions and proposals, list of sources and attachment. The first and second are theoretical chapters, which consists of theory and are related with marketing communication planning and types – advertisement, public relations, direct marketing and sales promotion. In the third chapter enterprise and its functions are described to familiarize with AS „Aldaris” activities. The forth part is about communication types and planning steps. The last part is about research where include surveys and expert interview about „Aldaris” brand. The amount of work are 78 pages, including 3 tables, 12 images and 5 attachments. Key words: AS „Aldaris”, campaigns, marketing communications, consumer, planning, problems, enterprise, brand.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectAS "Aldaris"en_US
dc.subjectkampaņasen_US
dc.subjectmārketinga komunikācijasen_US
dc.subjectpatērētājsen_US
dc.subjectplānošanaen_US
dc.titleMārketinga komunikācijas elementu analīze uzņēmumā AS "Aldaris".en_US
dc.title.alternativeElement analysis of marketing communications in enterprise AS "Aldaris".en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record