dc.contributor.advisor | Stabulniece, Laila | en_US |
dc.contributor.author | Kriķis, Edgars | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-07-05T01:09:19Z | |
dc.date.available | 2015-07-05T01:09:19Z | |
dc.date.issued | 2015 | en_US |
dc.identifier.other | 47768 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28786 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darba tēma ir „Mārketinga komunikācijas elementu analīze uzņēmumā AS „Aldaris”.
Noslēguma darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskās daļas informāciju, analizēt uzņēmuma AS „Aldaris” darbību un mārketinga komunikāciju elementu izmantošanas efektivitāti.
Bakalaura darbs sastāv no ievada, piecām nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantoto avotu un literatūras saraksta, un pielikuma. Pirmā un otrā ir teorētiskās daļas, kurās ir apkopota teorija, kas ir saistīta ar mārketinga komunikāciju plānošanu un
veidiem – reklāmu, sabiedriskām attiecībām, tiešo mārketingu un pārdošanas veicināšanu.. Trešajā nodaļā tiek raksturots uzņēmums un aprakstītas tā funkcijas, lai iepazīstinātu ar AS „Aldaris” darbības virzienu. Ceturtajā nodaļā raksturo, kādi komunikāciju veidi tiek izmantoti „Aldara” zīmola konkurētspējai, kā arī tiek analizēti to plānošanas posmi. Savukārt piektajā nodaļā ir pētījums, kurā tiek ietvertas iedzīvotāju aptaujas par pašu uzņēmumu, bet intervijā par „Aldara” zīmolu.
Darba apjoms ir 78 lapas, kurā iekļautas 3 tabulas, 12 attēli un 5 pielikumi.
Atslēgas vārdi: AS „Aldaris”, kampaņas, mārketinga komunikācijas, patērētājs, plānošana, problēmas, uzņēmums, zīmols. | en_US |
dc.description.abstract | The bachelor’s theme is „Element analysis of marketing communications in enterprise AS „Aldaris”.
The bachelor’s target is to analyse enterprise AS „Aldaris” activity and marketing communications element efficiency which is based on theoretical part.
The bachelor’s consists of an introduction, five chapters, conclusions and proposals, list of sources and attachment. The first and second are theoretical chapters, which consists of theory and are related with marketing communication planning and types – advertisement, public relations, direct marketing and sales promotion. In the third chapter enterprise and its functions are described to familiarize with AS „Aldaris” activities. The forth part is about communication types and planning steps. The last part is about research where include surveys and expert interview about „Aldaris” brand.
The amount of work are 78 pages, including 3 tables, 12 images and 5 attachments.
Key words: AS „Aldaris”, campaigns, marketing communications, consumer, planning, problems, enterprise, brand. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Vadībzinātne | en_US |
dc.subject | AS "Aldaris" | en_US |
dc.subject | kampaņas | en_US |
dc.subject | mārketinga komunikācijas | en_US |
dc.subject | patērētājs | en_US |
dc.subject | plānošana | en_US |
dc.title | Mārketinga komunikācijas elementu analīze uzņēmumā AS "Aldaris". | en_US |
dc.title.alternative | Element analysis of marketing communications in enterprise AS "Aldaris". | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |