Uzņēmuma SIA "Madara Cosmetics" mārketinga komunikāciju analīze
Author
Roždestvenska, Anastasija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Praude, Valērijs
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba temats ir „ Mārketinga komunikāciju analīze uzņēmumā MÁDARA Cosmetics”. Kosmētikas nozarē pastāv liela konkurence un līdz ar jaunu uzņēmumu pāradīšanos tirgū, aug nepieciešamība diferencēt preci un izstrādāt tādas mārketinga komunikācijas, lai patērētāji dotu priekšroku konkrētam uzņēmumam.
Maģistra darba mērķis – balsoties uz teorētiskiem aspektiem par mārketinga komunikācijām, izanalizēt uzņēmuma „MÁDARA Cosmetics” veiktas mārketinga komunikācijas un izstrādāt priekšlikumus tās tālākai attīstībai un pilnveidošanai. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, maģistra darba pirmā daļā darba autore apskatīja mārketinga komunikāciju teorētiskus aspektus. Darba otrā daļā autore analīzēja kosmētikas tirgu attīstību un tendences pasaulē un Latvijā, savukārt, trešā daļā tika analizēts veikto mārketinga komunikāciju kompleksu uzņēmumā „MÁDARA Cosmetics”. Darba pēdējā daļā bija veikta „MÁDARA Cosmetics” patērētāju aptauja ar mērķi noskaidrot kāds ir viedoklis par uzņēmuma produkciju un mārketinga komunikācijām. Ņemot vērā uzņēmuma darbības analīzi un aptauju rezultātus, tika izstrādāti priekšlikumi par uzņēmuma mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējām.
Maģistra darbs sastāv no 107 lapaspusēm, 6 tabulām, 50 attēliem un 4 pielikumiem.
Atslēgvārdi: mārketinga komunikācijas, MÁDARA Cosmetics, kosmētikas tirgus The theme of master’s project is “The analysis of marketing communications at MADARA Cosmetics”. In this work author study worlds and Latvian market for ecological cosmetic products. The company that has been analyzed through this work is “MADARA Cosmetics”- a Latvian company, which develops, manufactures, distributes and sells natural cosmetic products for women and children. The relevance of this project is to reveal the idea that the proper usage of integrated marketing communcations can lead one’s company to the leading positions. Wise usage of marketing communication mix will allow to save those funds that have been already invested. That will offer the opportunity to expand production, reduce the commercial risk and gradually increase the overall profitability. In the conditions of constant competition innovation introduction is a first necessity that can help the company to survive.
The main goal of this work is to analyze company’s “MADARA Cosmetics” marketing communcications and to develop suggestions for further company’s development in Latvia. To achieve this goal the following tasks were carried out: summarize theory of the integrated marketing communications; analyze company’s internal and external environment; interview the participants of selected market; draw up recommendations for company’s “MADARA Cosmetics” further development strategy.
The master’s project consists of 107 pages, 6 tables, 50 pictures and 4 appendixes.
Keywords: marketing communication, MÁDARA Cosmetics, cosmetic industry