Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Lailaen_US
dc.contributor.authorPudzēna, Evelīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:09:21Z
dc.date.available2015-07-05T01:09:21Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47911en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28800
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Patērētāju lojalitātes programmas nozīme uzvedības ietekmēšanā”. Liela daļa Latvijā esošos uzņēmumu saviem klientiem piedāvā lojalitātes programmas, lai piesaistītu to uzmanību. Lojalitātes programmām ir atsevišķi veidi, bet mērķis un koncepts lielākoties ir vienāds, tāpēc vienīgā atšķirība daudzkārt ir tikai uzņēmuma nosaukumos, nevis pašās sistēmās. Bakalaura darba mērķis ir izzināt patērētāju lojalitātes programmas būtību, to nepieciešamību un ietekmi uz patērētājiem izmantojot pieejamo mārketinga literatūru. Izpētīt lojalitātes programmas ietekmi uz patērētājiem un salīdzināt apģērbu mazumtirdzniecības tīklu Seppala, H&M, NewYorker, Bershka, Reserved lojalitātes programmas un to nepieciešamību uzņēmumā, izstrādājot priekšlikumus, kā uzlabot to darbību. Bakalaura darbs sastāv no trim daļām. Pirmā nodaļā ir ietverta mārketinga teorija par lojalitāti. Otrā nodaļā ir aprakstīts par lojalitātes programmas būtu, veidiem un pielietošanu. Trešajā nodaļā ir veikts pētījums, par lojalitātes programmas nozīmi patērētāju uzvedības ietekmēšanā, izmantojot aptaujas un intervijas metodi. Iegūtos rezultātus apģērbu mazumtirdzniecības uzņēmumi varēs izmantot, lai uzlabotu un pilnveidotu savas lojalitātes programmas.en_US
dc.description.abstractThe theme of this paper is “The importance of consumer loyalty and its influence on customer behavior”. This paper studies the significance of consumer loyalty programs through theoretical research and aims to inquire and compare retail sales programs of Seppala, H&M, NewYorker, Bershka, Reserved. In theoretical chapter of thesis author examines marketing theory of loyalty its forms and application. In the methodological chapter author describes research methods used in the paper – questionnaire and interview methods. In the empirical chapter the author studies and analyzes the importance of consumer loyalty for retail sales costumers of Seppala, H&M, NewYorker, Bershka, Reserved by analyzing the questioner and interview data. This paper consists of theory, methodology and empirical chapter. In conclusion the obtained results can be used to improve the work of retail stores examined in the paper.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectklientsen_US
dc.subjectlojalitātes programmaen_US
dc.subjectlojalitāteen_US
dc.subjectapģērbu veikalien_US
dc.subjectmazumtirdzniecībaen_US
dc.titlePatērētāju lojalitātes programmas nozīme uzvedības ietekmēšanā.en_US
dc.title.alternativeThe importance of consumer loyalty and its influence on customer behavior.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record