Show simple item record

dc.contributor.advisorOzoliņa, Olgaen_US
dc.contributor.authorKoļesova, Tatjanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:10:18Z
dc.date.available2015-07-05T01:10:18Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48579en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28968
dc.description.abstractŠī pētījuma mērķis ir izpētīt anglicismu lietošanas tendences un faktorus mūsdienu franču reklāmā. Izpēte balstās uz to anglicismu analīzi, kas rodami desmit 2014.gada franču žurnālos. Pētījuma pamatā ir tādu slavenu valodnieku kā Renē Ētjembla, Manfreda Hoflera un Lionela Meneijē teorētiskie darbi, kā arī tādi leksikogrāfijas izdevumi kā lielā terminoloģijas vārdnīca, vārdnīca Larousse, anglicismu vārdnīca «Les usuels du Robert» u.c. Izpētes pamatā ir kvantitatīvā un kvalitatīvā metode. Analīzes rezultāti parāda, ka anglicismi mūsdienu franču reklāmā neapdraud franču valodu. Tieši pretēji - tie veicina franču valodas attīstību un atbild sabiedrības interesēm.en_US
dc.description.abstractThe objective of this research is to study tendencies and factors of the use of Anglicisms in the domain of French advertising. The research contains the analysis of Anglicisms, collected from advertisements of 10 French magazines of the year 2014. The research is based on works of well-known linguists René Étiemble, Manfred Hofler, Lionel Meney as well as on the great terminological dictionary, the dictionary Larousse, the dictionary «Les usuels du Robert» etc. Qualitative and quantitative methods are used in the research. The results of the research indicate that Anglicisms in today’s French advertising do not threaten the French language. On the contrary, they facilitate the evolution of the French language and respond to society’s needs.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.subjectanglicismien_US
dc.subjectreklāmaen_US
dc.subjecttendencesen_US
dc.subjectanalīzeen_US
dc.subjectfranču valodaen_US
dc.titleAnglicismu lietošana franču reklāmas jomāen_US
dc.title.alternativeThe use of Anglicisms in the domain of French advertisingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record