• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Intertekstualitāte uzņēmumu mājas lapās

Thumbnail
Открыть
306-48610-Vidrike_Sabine_sv11068.pdf (2.254Mb)
Автор
Vidriķe, Sabīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kuzmina, Jana
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Uzņēmumu mājas lapas, kas izvēlētas banku un finanšu sektorā, veido nozīmīgu biznesa un organizāciju diskursa daļu. Tajās ir atrodami dažādi domēni, kas tiek sasaistīti caur intertekstualitātes konceptu. Šī bakalaura darba mērķis ir izpētīt dokumentus klientu servisa un juridiskās dokumentācijas domēnos divdesmit mājas lapās un analizēt to hierarhiskās attiecības un septiņus dažādus intertekstualitātes veidus. Pētījuma rezultāti norāda, ka visi septiņi intertekstualitātes veidi tiek lietoti juridiskās dokumentācijas domēnos, taču seši intertekstualitātes veidi – klientu servisa domēnos. Katra domēna komunikatīvie mērķi atšķiras, tādēļ atšķiras arī to hierarhiskās attiecības. Turklāt pētījums atklāj vajadzību pēc skaidrākas intertekstualitātes veidu adaptācijas modernajam Interneta diskursam.
 
Corporate websites, chosen in banking and financial sector, form a significant part of business and organizational discourse, where different domains exist and are related through the concept of intertextuality. The goal of this Bachelor paper is to investigate the documents found in customer service and legal domains on twenty websites and analyse them hierarchically and according to seven different types of intertextuality. Discourse analysis of twenty websites shows that all seven types of intertextuality can be found in legal domain, whereas six types of intertextuality – in customer service domain. However, the communicative aim of each domain differs, so does the hierarchical relationships. Moreover, the research reveals the need for a more certain adaptation of intertextuality types to the modern discourse of World Wide Web.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28974
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6216]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV