Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorKuzmina, Janaen_US
dc.contributor.authorVidriķe, Sabīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:10:19Z
dc.date.available2015-07-05T01:10:19Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48610en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28974
dc.description.abstractUzņēmumu mājas lapas, kas izvēlētas banku un finanšu sektorā, veido nozīmīgu biznesa un organizāciju diskursa daļu. Tajās ir atrodami dažādi domēni, kas tiek sasaistīti caur intertekstualitātes konceptu. Šī bakalaura darba mērķis ir izpētīt dokumentus klientu servisa un juridiskās dokumentācijas domēnos divdesmit mājas lapās un analizēt to hierarhiskās attiecības un septiņus dažādus intertekstualitātes veidus. Pētījuma rezultāti norāda, ka visi septiņi intertekstualitātes veidi tiek lietoti juridiskās dokumentācijas domēnos, taču seši intertekstualitātes veidi – klientu servisa domēnos. Katra domēna komunikatīvie mērķi atšķiras, tādēļ atšķiras arī to hierarhiskās attiecības. Turklāt pētījums atklāj vajadzību pēc skaidrākas intertekstualitātes veidu adaptācijas modernajam Interneta diskursam.en_US
dc.description.abstractCorporate websites, chosen in banking and financial sector, form a significant part of business and organizational discourse, where different domains exist and are related through the concept of intertextuality. The goal of this Bachelor paper is to investigate the documents found in customer service and legal domains on twenty websites and analyse them hierarchically and according to seven different types of intertextuality. Discourse analysis of twenty websites shows that all seven types of intertextuality can be found in legal domain, whereas six types of intertextuality – in customer service domain. However, the communicative aim of each domain differs, so does the hierarchical relationships. Moreover, the research reveals the need for a more certain adaptation of intertextuality types to the modern discourse of World Wide Web.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.subjectintertekstualitāteen_US
dc.subjectparatekstualitāteen_US
dc.subjectmetatekstualitāteen_US
dc.subjectarhitekstualitāteen_US
dc.subjecthipertekstualitāteen_US
dc.titleIntertekstualitāte uzņēmumu mājas lapāsen_US
dc.title.alternativeIntertextuality in Corporate Websitesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige