Show simple item record

dc.contributor.advisorSokolova, Irinaen_US
dc.contributor.authorVilde, Elīzaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:10:24Z
dc.date.available2015-07-05T01:10:24Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48836en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29001
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir "CLIL Efektivitāte Vidusskolas 12. Klases Skolēnu Angļu Valodas Mācīšanā". Darba galvenais mērķis ir izpētīt, cik efektīgs ir CLIL pielietojums 12. klases skolēnu mācīšanā. Teorētiskā daļa pēta CLIL būtību un apraksta tā pielietojumu veidus, kā arī atšķirības starp CLIL un citām angļu valodas mācīšanas pieejām. Darba praktiskās daļas mērķis ir pārbaudīt CLIL efektivitāti trīs 12. klases skolēnu grupās Limbažu 3. vidusskolā un Limbažu Novada Ģimnāzijā. Pētījumam tika izvēlēta triangulācijas metode. Iegūtie eksperimentālās mācīšanas, divu aptauju, skolēnu atsauksmju un Angļu valodas skolotāju un paša autora novērojumu pētījuma rezultāti liek secināt, ka CLIL mācīšanas pieeja piedāvā daudz aktīvāku Angļu valodas mācīšanas/mācīšanās veidu, kas palielina skolēnu motivāciju un uzlabo viņu valodniecības un izzināšanas spējas.en_US
dc.description.abstractThe theme of the Bachelor thesis is Effectiveness of CLIL in Teaching English to 12th Form Pupils at Secondary School. The goal of this research is to examine the effectiveness of applying CLIL in teaching 12th form pupils at secondary school. The theoretical part introduces the nature of CLIL and discusses the ways it should be applied, as well as the differences between CLIL and other ELT approaches. The objective of the empirical part is to check the effectiveness of the CLIL approach in the environment of three groups of the 12th form pupils at Limbaži Secondary school No. 3 and Limbaži Regional Gymnasium. In the empirical part of the research the triangulation method was applied. The data obtained from the pilot teaching, two question-based surveys, the feedbacks from the learners and observations of the English teachers and the author herself lead to the conclusion that the CLIL approach offers a more active way of teaching/learning English, which boosts the motivation of the learners and increases their linguistic and cognitive abilities.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.subjectCLILen_US
dc.subjectAngļu valodas mācīšanas pieejaen_US
dc.subjectValodaen_US
dc.subjectSatursen_US
dc.subjectSkolēnien_US
dc.titleCLIL efektivitāte vidusskolas 12.klases skolēnu angļu valodas mācīšanāen_US
dc.title.alternativeEffectiveness of CLIL in Teaching English to 12th Form Pupils at Secondary Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record