Informācijas un komunikācijas izmantojums Latvijas publiskajā diplomātijā
Author
Šarkovs, Ivans
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Ijabs, Ivars
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: Informācijas un komunikācijas izmantojums Latvijas publiskajā diplomātijā.
Darba mērķis ir iepazīties ar Latvijas diplomātisko misiju (vēstniecību) un vadošo valsts ārlietu dienesta darbinieku (vēstnieku) digitālās diplomātijas, kas ir publiskās diplomātijas metode, politku un pielietojumu savā profesionālajā darbībā.
Izpētes jautājums: Kāds ir Latvijas diplomātisko misiju (vēstniecību) un vadošo valsts ārlietu dienesta darbinieku (vēstnieku) digitālās diplomātijas sociālajos tīklos pielietojums un politika savā profesionālajā darbībā?
Darba struktūra:
Teorētiskajā daļā tiek skatīta diplomātija, digitālā diplomātijā kā mūsdienās aktuāls diplomātijas veids, politiskā komunikācija digitālās diplomātijas ietvaros sociālajos tīklos Facebook un Twitter.
Darba empīriski analītiskā daļa tiek veidota aprakstoša kvalitatīva pētījuma veidā, apkopojot un analizējot statistiskus datus par 5 internetā populārāko Latvijas vēstniecību ārvalstīts aktivitātēm vietnē Facebook un 6 Latvijas internetā sekotāko vēstnieku ārvalstīs aktivitātēm vietnē Twitter. Title: Use of information and communication in public diplomacy in Latvia.
Objective is to get familiar with Latvian diplomatic mission (embassies) and key actors in states foreign policy (ambassadors) digital diplomacy that is one of the public diplomacy reflection, policy and usage of it in their work.
Research question: digital diplomacy in social networks and its policy in their job. What amount of usage of digital diplomacy in social networks and its policy in their job do Latvian diplomatic mission (embassy’s) and key actors in states foreign policy (ambassadors) have?
Structure of the work:
Theoretical part is overviewing diplomacy, digital diplomacy as modern part of diplomacy, political communication as a part of digital diplomacy usage in social networks such as Facebook and Twitter.
Empirical part consists of qualitative research that was performed by collecting and analyzing statistical data from 5 internet most popular Latvian embassy’s and their activities in social network – Facebook and 6 Latvian ambassadors that are most followed in Twitter.