Eiro ieviešanā izmantotās komunikācijas metodes un to ietekme
Author
Sparāne, Kintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Bāra, Daina
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā „Eiro ieviešanā izmantotās komunikācijas metodes un to ietekme” tiek pētītas valūtas maiņas procesā izmantotās valdības un amatpersonu komunikācijas metodes.
Darba mērķis ir noskaidrot kādas komunikācijas metodes ir tikušas izmantotas eiro ieviešanas procesā, un ar ko atšķiras valdības veidotais diskurss no amatpersonu sniegtās komunikācijas.
Teorētisko bāzi veido komunikācijas teorijas vienības- komunikācijas definējums, kampaņas būtība, klasiskā komunikācijas teorija, mūsdienu komunikācijas teorija, pārliecināšanas teorijas un pamatotās attieksmes teorija. Savukārt kvalitatīvajā pētniecībā aplūkotas daļēji strukturētās intervijas.
Pētījumā noskaidrotas valdības un amatpersonu izmantotās komunikāciju metodes un salīdzināta to ietekme. In Thesis "In euro adaptation used communication methods and their influence" are being inquired the exchange process used by government and official’s communication methods.
The aim is to find out what methods of communication have been used in the euro implementation process, and find out the difference between government formed communication from officials provided communication.
The theoretical basis consists of communication theory units - definition of communication, the meaning of campaign, Classical communication theory, and Contemporary communication theory, theories of persuasion and reasonable attitude theory. In the methodology review partly structured interviews.
In the study clarified the government and officials used communication methods and comparing their impact.