Show simple item record

dc.contributor.advisorZobena, Aijaen_US
dc.contributor.authorŠakina, Rigondaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:11:21Z
dc.date.available2015-07-05T01:11:21Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48054en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29206
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis bija izpētīt internāta nozīmi izglītības pieejamības nodrošināšanā lauku reģionā ar zemu iedzīvotāju blīvumu. Pētījumā tika izmantotas kvalitatīvās pētniecības metodes kā daļēji strukturētas intervijas ar internāta izglītības tīklā iesaistītajiem aģentiem un fokusgrupas diskusija ar internātā dzīvojošajiem bērniem. Arī kvantitatīvas metodes - internātā dzīvojošo bērnu vecāku aptauja. Iegūtie dati tika apstrādāti ar datos pamatotās teorijas palīdzību, tika veikta datu analīze izmantojot aģentu tīklu teorijas pamatnostādnes. Pētījumā tika secināts, ka internāts, lauku reģionā, ir iespēja apgūt dažādas sociālās prasmes un saņemt nepieciešamo pamatvajadzību nodrošināšanu. Skolu tīkla optimizācijas rezultātā, internāts aktualizējas kā alternatīva izglītības pieejamības nodrošināšanā.en_US
dc.description.abstractThe main objective of bachelor thesis was to find out the role of boarding school in rural area in providing accessibility to the educational process. To fulfill this objective qualitative methods like partly-structured interview with participants of boarding school educational network and focus-group interview with kids from boarding school were used. Quantitative research method – questionaries’ of parents of kids living in boarding school - also was used in preparation of this study. Obtained data was processed with grounded theory and analyzed using agent network theory. Study showed that boarding school is an opportunity to learn social skills and provide basic needs in rural area. At the time of optimization of Latvian school network, boarding schools are seen as an alternative in providing accessibility to the educational process.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSocioloģijaen_US
dc.subjectinternātsen_US
dc.subjectlauku pamatskolaen_US
dc.subjectizglītības pieejamībaen_US
dc.subjectskolu tīkla optimizācijaen_US
dc.titleInternāts lauku pamatskolāen_US
dc.title.alternativeBoarding school in rural areaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record