Show simple item record

dc.contributor.advisorRasnača, Līgaen_US
dc.contributor.authorGansone, Ilzeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:11:24Z
dc.date.available2015-07-05T01:11:24Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48981en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29219
dc.description.abstract. Darba mērķis ir veikt Rīgas Juglas vidusskolā īstenotās programmas “Līderis Manī” kā sociālas inovācijas ieviešanas procesa un rezultātu novērtējumu, analizējot programmas novitāti, tās pieņemšanas principus un apmērus, pieņemšanu veicinošos faktorus un šķēršļus, kā arī tās ietekmi uz skolu. Pētījuma teorētisko ietvaru veido sociālo inovāciju pieņemšanas teorijas, kā arī sociālās mācīšanās teorijas koncepti. Darbs īstenots kā programmas novērtējuma pētījums, izmantojot jaukto metožu pētījuma stratēģiju, un tā ietvaros veicot padziļinātas daļēji strukturētas intervijas ar programmas īstenošanā iesaistītajām pusēm, kā arī skolas pedagogu aptauju. Pētījumā tika secināts, ka programma “Līderis Manī” ir uzskatāma par inkrementālu sociālu inovāciju, kura sniedz pozitīvu ietekmi uz skolas kultūru, tādējādi veicinot skolas kopienas spējināšanu.en_US
dc.description.abstract.The purpose of the Master's thesis is to conduct evaluation of results and process of program "The Leader in Me" implementation as a social innovation in Riga Jugla Secondary School, analysing the program "The Leader in Me" novelty, its adoption principles and the extent of adoption, drivers and barriers of program adoption, as well as its impact on the school. The theoretical framework of the research is provided by social innovation adoption theories and social learning theory concepts. Master Thesis it conducted as a program evaluation study using mixed methods research strategy while empirical data were gathered by means of quantitative survey with school teachers and by conducting semi-structured interviews with stakeholders. Author comes to a conclusion that the program “The Leader in Me” is the incremental social innovation, providing a positive impact on school culture, thus contributing empowerment of school community.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSocioloģijaen_US
dc.subjectProgramma “Līderis Manī”en_US
dc.subjectprogrammas novērtējumsen_US
dc.subjectsociālās inovācijasen_US
dc.subjectsociālo inovāciju pieņemšanaen_US
dc.subjectsociālās mācīšanās teorijaen_US
dc.titleProgrammas "Līderis manī" kā sociālas inovācijas ieviešanas process un rezultātien_US
dc.title.alternativeResults and process of programm "The leader in me" implementation as a social innovationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record