Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorĀboliņa, Līgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:11:26Z
dc.date.available2015-07-05T01:11:26Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50045en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29231
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir ”Klientu attieksme un lojalitāte elektroenerģijas tirgus apstākļos: AS Latvenergo piemērs”. Mērķis ir noskaidrot AS “Latvenergo” klientu attieksmi un lojalitāti pret uzņēmumu pēc brīvā elektroenerģijas tirgus atvēršanās. Darba teorētiskajā daļā aprakstīta teorija par uzņēmuma komunikāciju, integrēto mārketingu, klientu attieksmi un attieksmes veidojošajiem faktoriem, kā arī aprakstīts lojalitātes jēdziens un lojalitātes veidošana. Empīriskajā daļā aplūkota “Latvenergo” komunikācija elektroenerģijas tirgus atvēršanas gadījumā, analizēta klientu lojalitāte un attieksme pret uzņēmumu. Darba gaitā secināts, ka klientu attieksme pret uzņēmumu ir pozitīva, klientu lojalitāte uzņēmumam ir nenoturīga.en_US
dc.description.abstractMaster's thesis: " Customer loyalty and attitude in condition of electricity market opening case of AS Latvenergo." The aim is to ascertain the AS "Latvenergo" customer attitude and loyalty to the company after the free electricity market opening. The theoretical part describes the theory of corporate communications, integrated marketing, customer attitudes and attitudes forming factors, and describes the concept of loyalty. The empirical part deals with "Latvenergo" analysis of communication electricity market opening, customer loyalty and attitude towards the company. As work progresses, it is concluded that the treatment of client is positive, however customer loyalty to the company is unstable.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectAS “Latvenergo”en_US
dc.subjectlojalitāteen_US
dc.subjectklientu attieksmeen_US
dc.subjectuzņēmuma komunikācijaen_US
dc.titleKlientu attieksme un lojalitāte elektroenerģijas tirgus atvēršanas apstākļos: AS Latvenergo piemērsen_US
dc.title.alternativeCustomer loyalty and attitude in condition of electricity market opening case of AS Latvenergoen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record