Show simple item record

dc.contributor.advisorSeņkāne, Silvaen_US
dc.contributor.authorTurka, Madaraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:11:26Z
dc.date.available2015-07-05T01:11:26Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50233en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29234
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums ir Sociālās kampaņas “Suns meklē mājas” efektivitātes novērtējums. Pētījuma problēmjautājums - vai sociālā kampaņa ir bijusi efektīva - vai cilvēki pamanīja šo kampaņu, kādas ir viņu emocijas, attieksme un uzvedība. Bakalaura darba teorija sastāv no 4 nodaļām – sociālais mārketings, sociālā reklāma, reklāmas efektivitātes dimensijas un dzīvnieku ētika kā sociālās kampaņas saturs. Empīriskajā daļā tika izmantotas 3 pētniecības metodes – daļēji strukturētā intervija, satura analīze un aptauja. Izstrādājot pētījumu, galvenais secinājums ir tāds, ka kampaņa bija efektīva, cilvēkiem sociālā kampaņa patika, tā izraisīja, galvenokārt pozitīvas emocijas.en_US
dc.description.abstractThe title of the bachelor’s thesis is Evaluation of the effectiveness of social campaign “Suns meklē mājas”. The research challenge is can social campaign has been effective - can people noticed this campaign, what are their emotions, attitudes and behaviors. Bachelor's theory consists of 4 sections - social marketing, social advertising, advertising effectiveness dimension and animal ethics as a social campaign content. The empirical part of the research were used three methods - semi-structured interview, content analysis and survey. The analysis, the main conclusion is that the campaign was effective, people loved the social campaign, it was mainly due to positive emotions.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectSociālais mārketingsen_US
dc.subjectsociālā kampaņaen_US
dc.subjectefektivitāteen_US
dc.subject“Suns meklē mājas”en_US
dc.titleSociālās kampaņas "Suns meklē mājas" efektivitātes novērtējumsen_US
dc.title.alternativeEvaluation of the effectiveness of social campaign "Suns meklē mājas"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record