Show simple item record

dc.contributor.advisorSeņkāne, Silvaen_US
dc.contributor.authorZaharova, Sofjaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:11:27Z
dc.date.available2015-07-05T01:11:27Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50267en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29235
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir “Integrētā mārketinga komunikācija zīmola “FRUTEVER” virzīšanā”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskajām atziņām, izpētīt zīmola “FRUTEVER” mērķauditoriju, lai noskaidrotu, kā pozicionēt zīmolu un caur kuriem komunikācijas kanāliem uzrunāt potenciālos klientus. Darba teorētiskajā daļā ir apskatīta teorija par zīmola jēdzienu, tā izstrādes un pozicionēšanas pamatnosacījumiem, kā arī par mārketinga komunikāciju, īpaši pievēršoties integrētās mārketinga komunikācijas realizēšanas principiem. Izpētes daļas dati balstās uz kafejnīcas “FRUTEVER” potenciālās auditorijas aptauju, “Facebook” profila statistisko datu analīzi, kā arī uzņēmuma tuvākā konkurenta, restorāna “Raw Garden”, auditorijas novērojumu. Darba struktūru veido teorētiskā, metodoloģiskā, empīriskā daļa un secinājumi, kuri atklāj, ka “FRUTEVER” potenciālais klients ir 25 – 40 gadu veca sievete, ar augstāko izglītību, kura strādā algoto darbu. Savukārt vispiemērotākās mārketinga komunikācijas metodes, kuras jāpielieto zīmola tagadējā attīstības stadijā, ir reklāma, sabiedriskās attiecības un tiešais mārketings, it īpaši interneta mārketings.en_US
dc.description.abstractThe theme of the bachelor paper ir “Integrated marketing communication in brand “FRUTEVER” promotion”. The aim of the paper is to explore "FRUTEVER" target audience to figure out how to position the brand and which communication channels are the most appropriate for reaching “FRUTEVER” potential customers. The theoretical part discusses the theory of the brand concept, its development and positioning basic issues, as well as marketing communications, focusing on integrated marketing communication implementation principles. The research is based on the cafe "FRUTEVER" potential audience survey, "Facebook" profile statistical analysis, as well as the company's closest competitor, the restaurant "Raw Garden", audience observation. The structure of the work consists of theoretical, methodological, empirical part and conclusions, revealing that "FRUTEVER" potential customer is 25-40 year old woman with higher education, who works in paid employment. But the most suitable marketing communication methods to be applied on brand’s present stage of development, is advertising, public relations and direct marketing, especially Internet marketing.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectZīmolsen_US
dc.subjectZīmola virzīšana tirgūen_US
dc.subjectIntegrētā mārketinga komunikācijaen_US
dc.subjectSabiedriskā ēdināšanaen_US
dc.subjectFRUTEVERen_US
dc.titleIntegrētā mārketinga komunikācija zīmola "FRUTEVER" virzīšanāen_US
dc.title.alternativeIntegrated marketing communication in brand "FRUTEVER" promotionen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record