Rīgas jaunatnes organizāciju komunikācija un jauniešu piesaiste: "RED", "Avantis" un "Trepes" gadījums
Author
Miezīte, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Rīgas jaunatnes organizāciju komunikācija un jauniešu piesaiste: "RED", "Avantis" un "Trepes" gadījums”. Darba ietvaros ir iepazītas Rīgas jauniešu organizācijas „RED”, „Avantis” un „Trepes”, iepazīta organizāciju darbība, apskatīti to komunikācijas paradumi un uzzināts par auditorijas piesaisti. Darbā ir apskatīta organizāciju komunikācija sociālajos tīklos, kuros konkrētā organizācija komunicē – facebook.com, twitter.com un draugiem.lv.
Bakalaura darba ietvaros veiktais pētnieciskais darbs balstās uz teorētiskajām nostādnēm par organizācijām, NVO un bezpeļņas organizācijām, organizāciju komunikāciju, NVO mārketingu un SA, kā arī mērķauditorijas piesaisti un sociālajiem medijiem. Par pētījuma metodēm tika izvēlētas kvalitatīvās un kvantitatīvās pētniecības metodes: daļēji strukturētā intervija, kontentanalīze, aptauja.
Noslēguma daļa atspoguļo iegūtos rezultātus. Tiek atklāti trūkumi organizācijas veidotajā komunikācijā sociālajos medijos, izprasta organizāciju darbība un komunikācijas paradumi.
Atslēgas vārdi: nevalstiskās organizācijas, komunikācija, sociālie mediji, RED, Avantis, Trepes. The present bachelor paper discusses the topic of „Riga youth organizations communication and attraction of young people: youth organization "RED", "Avantis" and "Trepes" case”. Part of the job is acquainted Riga youth organizations “RED”, “Avantis” and “Trepes”, acquainted organization activity, discussed their communication habits and knowledge of reaching the audience. The thesis deals with organizational communication in social networks, where given organization communicates - facebook.com, twitter.com and draugiem.lv.
Research carried out within the framework of the Bachelor Thesis is based on theoretical guidelines regarding organizations, non-governmental and non-profit organziations, organizational communication, NGO marketing and PR, as well as the attraction of the target audience and social media. As the research methods were selected qualitative and quantitative research methods: semi-structured interview, content analysis, survey.
Conclusions reflect the acquired results. Revealing drawbacks in the communication of the organisation in social media, understood organizations and communication habits.
Keywords: non-governmental organizations, communication, social media, RED, Avantis, Trepes.