"Pasaules koru olimpiādes - 2014" tēls elektroniskajos medijos
Author
Pranča, Lauma
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „„Pasaules koru olimpiādes – 2014” tēls elektroniskajos medijos”.
Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kāds ir „Pasaules koru olimpiādes – 2014” tēls pasākuma organzētāju, dalībnieku un apmeklētāju vidū, kā arī noskaidrot, kā elektroniskie mediji Tvnet.lv, Diena.lv, NRA.lv, LSM.lv un Delfi.lv ir konstruējuši pasākuma tēlu.
Pirmajā nodaļā aplūkots teorētiskais materiāls par tēlu, sabiedriskajām attiecībām, elektronisko mediju nozīmi. Aprakstīta arī Klausa Mertena tēla teorija. Otrajā nodaļā aprakstītas pētījuma izveidei izmantotās pētniecības metodes: kontentanalīze, semantiskais diferenciālis, aptauja un intervija.Trešā nodaļa sastāv no „Pasaules koru olimpiādes” apraksta, elektronisko mediju, interviju un aptaujas datu analīzes.
Darba noslēgumā secināts, ka „Pasaules koru olimpiādes – 2014” tēls visās pētītajās publikās ir vairāk vai mazāk pozitīvs. The topic of the bachelor thesis is „„World choir games – 2014” image in electronic news portals”.
The purpose of bachelor thesis are to clarify image of „World choir games – 2014” in publics of organizers, participants and visitors of the event, and to clarify image of the event in electronic news portals – Tvnet.lv, Diena.lv, NRA.lv, LSM.lv and Delfi.lv.
In the first chapter are summarized theoretical literature about image, public relations, the purpose of electronic media. In this chapter also is described theory of image by Klaus Merten. In the second chapter are described the research methods chosen for bachelor thesis: content analysis, semantic differential, questionnaire and interview. The third chapter includes description of „World choir games”, data analysis of electronic news portals, interview and questionnaire.
In the conclusion of bachelor thesis are summarized that the image of „World choir games – 2014” are more or less positive.