Show simple item record

dc.contributor.advisorFreibergs, Viktorsen_US
dc.contributor.authorAnaņina, Līgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:11:31Z
dc.date.available2015-07-05T01:11:31Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50420en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29257
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir izpētīt kā mainījusies un transformējusies vampīra tēla reprezentācija kino no „Nosferatu”(1922.) līdz „Only Lovers Left Alive”(2013.) Bakalaura darbs sastāv no sešām galvenajām nodaļām. Darba pirmajās četrās daļās ir teorija, kur atsevišķās nodaļās apskatīta vampīra vārda izcelsme, jēdziens, vampīru leģendu pētīšana un to galvenie vienojošie elementi, modernais arhetips, kā arī gotikas žanrs, tā atspoguļošana kino un gotiskās arhitektūras nozīme vampīru stāstos. Darba piektā daļa sastāv no metodoloģijas, kas ir semiotiskā analīze un fokusgrupas diskusija. Noslēdzošā daļa ir praktiskā daļa, kurā izmantojot semiotisko analīzi pētītas izvēlētās filmas un fokusgrupā tiek diskutēts par to, kā mainījusies vampīra tēla reprezentēšana kino no pirmās vampīru filmas līdz šim.en_US
dc.description.abstractThe purpose of the current bachelor research is to explore, how the image of vampire developed throughout time, beginning with movie “Nosferatu” (1922), ending with movie „Only Lovers Left Alive” (2013). Current bachelor thesis consists of six main parts. The first four parts include chapters with the term of “vampire”, it’s etymology, various legends on vampires, unifying aspects throughout given material and common elements, modern vampire archetype, the genre of gothic, its images in movies and meaning of the gothic architecture in various gothic works. Fifth part consists of methodology, which, in given case, is semiotic analysis and discussion of focus group. Final chapter is devoted to practical study, where semiotic analysis is used to analyse the chosen movies and focus group discussion topic is – How the image of vampire has changed in cinema throughout time.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectvampīrsen_US
dc.subjectvampīra leģendaen_US
dc.subjectvampīra arhetipsen_US
dc.subjectgotikaen_US
dc.titleVampīra tēla reprezentācijas izmaiņas kino (no "Nosferatu" līdz "Izdzīvo tikai mīlētāji")en_US
dc.title.alternativeRepresentation of a vampire in cinema (from "Nosferatu" to "Only Lovers Left Alive)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record