Ukrainas notikumu atspoguļojums televīzijas kanālu „LTV1”, „TV3” un „PBK1” ziņu raidījumos (10.01.2015. – 24.01.2015.)
Author
Gurins, Oļegs
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Šulmane, Ilze
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba „Ukrainas notikumu atspoguļojums televīzijas kanālu „LTV1”; „TV3” un „PBK1” ziņu raidījumos (10.01.2015 līdz 24.01.2015)” mērķis ir izpētīt raidīto saturu televīzijas kanālu „LTV1”; „TV3” un „PBK1” ziņu raidījumos „Panorāma”; „TV3 Ziņas” un „Время” laika posmā no 10.01.2015. līdz 24.01.2015. un noskaidrot, notikumu vietu raidījumu dienaskārtībā, vai un kā atšķiras šo kanālu piedāvātie Ukrainas notikumu rāmējumi, kā arī izpētīt dažādo kanālu auditorijas rāmējumu un mediju rāmējumu atšķirības.
Teorētiskajā daļā tiek aplūkots dienaskārtības un rāmēšanas teorijas jēdziens, kā arī literatūra par mediju, un auditorijas rāmjiem televīzijas ziņās un raidījumos, sabiedriskajiem un komerckanāliem, politisko komunikāciju, informatīvā kara un propagandas ietekmi uz auditoriju, tās rāmējumiem.
Pētījuma empīriskajā daļā tiek izmantota kvantitatīvā kontentanalīze un intervijas. The aim of the bachelor thesis “The reflection of Ukraine events in television channel “LTV1”; “TV3” and “PBK1” news broadcasts. (10.01.2015. - 24.01.2015.) is to investigate the content of broadcast television networks „LTV1”; „TV3” and „PBK1” during the period from 10.03.2014 to 24.03.2014. and to find out the importance of events in the news agenda, to identify the most important frames, and to find out if there are and what are the differences between channel featured frames of the Ukrainian events and audience frames.
The theoretical part discusses the concept of agenda setting and framing theory and also literature about media and audience framing in television news, public and commercial channels, political communication, information warfare and propaganda effects on audience and its framings.
Empirical part of the study is based on quantitative content analysis, as well as interviews.