Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorJofe, Alinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:11:32Z
dc.date.available2015-07-05T01:11:32Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50469en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29268
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Jūrmalas mūzikas pasākumu ietekme uz vietējo tūrismu (2010- 2015)”. Darba mērķis ir noskaidrot, kā mūzikas pasākumi ietekmē vietējā tūrisma attīstību Jūrmalā. Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā aprakstīta teorija par komunikācijas un pilsētas mārketings, pilsētas zīmols un pasākumu vēsture un tūrisms. Pētījumā izmantotas 3 pētnieciskās metodes - aptaujas anketa, strukturētā un daļēji strukturētā intervija.en_US
dc.description.abstractBachelor's theme is “The influence of music events in Jurmala on local tourism (2010-2015)”. The objective of the work is to find out how music affects local events tourism development in Jurmala. The work consists of theoretical, methodological and empirical parts. The theoretical part describes the theory of communication and marketing of the city, the city's brand and event history and tourism. The study used three research methods-questionnaires, structured and semi structured interview.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectpilsētas mārketingsen_US
dc.subjectzīmolsen_US
dc.subjectJūrmalaen_US
dc.subjectmūzikas pasākumien_US
dc.subjecttūrismsen_US
dc.titleJūrmalas mūzikas pasākumu ietekme uz vietējo tūrismu(2010-2015)en_US
dc.title.alternativeThe influence of music events in Jūrmala on local tourism(2010-2015)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record