Saldumu iepakojuma dizaina vizuālās stilistikas transformācija
Author
Keiša, Egija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Plotka, Aivars
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma ir ‘’Saldumu iepakojuma dizaina vizuālās stilistikas transformācija’’. Diplomdarba mērķis ir balstoties uz teorētiskajā daļā iegūtajām zināšanām un pētnieciskajā daļā iegūtajiem rezultātiem, veikt saldumu iepakojuma dizaina vizuālās stilistikas transformāciju uzņēmumam ‘’Dabīgs gardums’’. Lai veiksmīgi realizētu darba autora izvirzīto mērķi, tika veikta saldumu iepakojumu dizainu analīze, intervijas un aptauja.
Pētījuma rezultātā tika secināts, ka kvalitatīvas saldumu iepakojuma dizaina izmaiņas pozitīvi ietekmē uzņēmuma kopējo tēlu un produkta konkurētspēju.
Radošajā darbā tikai veikta uzņēmuma ‘’Dabīgs gardums’’ saldumu iepakojuma dizaina vizuālās stilistikas transformācija. Kolekcija sastāv no piecām konfekšu kastēm, viena ievārījuma un vienas sulas. Importance of packaging design has changed a lot i n past hundred years. Packaging has its own life cycle what means that all the time evolution and progress has to happen, so packaging can fulfill functions.
Aim of diploma is to make candy packaging visual stylistics transformation for ‘’Dabīgs gardums’’ based on theoretical knowledg and research results. To reach the goal author did candy packaging design analysis, interviews and survey.
Conclusion of the research is that qualitative candy packaging design transformation positively affect company’s overall image and product competitiveness.
In creative part author made candy packaging design visual stylistics transformation for ‘’Dabīgs gardums’’. Collection contains of five candy boxes, one jam jar and one juice bottle.