Tīmekļa vietņu dizaina attīstība un virzieni 21. gadsimta sākumā
Author
Lukaševičs, Klāvs
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Muze, Agata
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Datordizaina nodaļas Mākslas profesionālā bakalaura studiju programmas 4. Kursa studenta Klāva Lukaševiča (Stud. apl. Nr. Kl10063) diplomdarbā „Tīmekļa vietņu dizaina attīstība un virzieni 21. gadsimta sākumā.” tiek izpētītas ietekmīgākās un raksturīgākās tīmekļa vietņu dizaina tendences laika posmā no 2000. līdz 2015. gadam.
Diplomdarbā ir trīs daļas.
Teorētiskajā daļā tiek apkopota informācija par tīmekļa vietņu dizaina tendencēm noteiktajā laika posmā.
Empīriskajā daļā tiek izpētīts Latvijā populāru tīmekļa vietņu dizains, un tiek analizēta tā aktualitāte.
Radošajā daļā tiek izstrādāts dizaina projekts. Šajā daļā ir divas nodaļas:
1.Tīmekļa vietne „Crash Course” par tehniski pareizu failu sagatavošanu tīmekļa videi.
2. 4 plakātu sērija, akcentējot negatīvo stāvokli attiecībā pret zināšanām, kuras ir nepieciešamas, lai sagatavotu tehniski pareizu materiālu tīmekļa videi. Latvias University, Pedagogy, psychology and art faculty computer design department bachelor study program of Art 4th semester students Klāva Lukaševiča (Stud. apl. Nr. Kl10063) diploma „Progress of web design and its’ directions at the beginning of 21. Century” explores the most influential and most characteristic web design tendencies in the period of 2000 to 2015.
The diploma consists of three parts.
The theoretical part contains information about web design tendencies and in which year they were topical.
The empirical part examines design of the most popular web sites in Latvia and whether it is modern in our times.
The creative part contains the creation of two part project:
1.Web site “Crash Course”, which explains correct way of preparing web site design files for web based medium.
2.Poster series, that consists of four posters, about the bad condition of knowledge, in the web designers’ community, about technically correct web design.