Imanta Vecozola daiļrades iepazīšana vizuālās mākslas stundās 7. klasē
Author
Kronberga, Laima
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Zvirgzdiņa, Velga
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma - Imanta Vecozola daiļrades iepazīšana vizuālās mākslas stundās 7. klasē.
Diplomdarba mērķis - Teorētiski un praktiski pētīt I.Vecozola daiļradi un glezniecībai raksturīgos izteiksmes līdzekļus, izveidot un pārbaudīt praksē uzdevumu kopu mākslinieka daiļrades iepazīšanai vizuālās mākslas stundās 7. klasē.
Diplomdarbs sastāv no 3 nodaļām.
Pirmā nodaļa veltīta pētījumam par I.Vecozola daiļradi un glezniecībai raksturīgajiem izteiksmes līdzekļiem.
Otrajā nodaļā apskatīta vecumposma specifika un atlasītas piemērotas mācību metodes.
Trešajā nodaļa aprakstīta pedagoģiskā pētījuma ietvaros izveidotā uzdevumu kopa, izstrādāti vērtēšanas kritēriji. Raksturota pedagoģiskā izmēģinājuma darbība un apkopoti rezultāti.
Darba nobeigumā ir apkopotas atziņas par pedagoģisko izmēģinājuma darbību un veikti secinājumi. The topic of the diploma work –Teaching Imants Vecozols Creative Works in Visual ArtsLessons in Grade 7.
The aim of the diploma work is to conduct theoretical and practical research of creative work and means of expression typical for painting of I. Vecozols, to develop and put into practice the task set to gain knowledge on creative work of the artist in the art lessons for 7th grade.
The diploma work consists of threechapters.
The chapter one is devoted to the research of the creative work and means of expression typical for painting of I. Vecozols.
In the chapter two specific features of the age period are discussed and appropriate learning methods are selected.
In thechapter three the task set developed in the framework of educational research is described and evaluation criteria are created. The process of educational experiment and end result are described.
In the end of the paper findings on the process of educational experiment are summarized and conclusions are drawn.