Mācību tēmas "Pērlīšu aušana" apguve mājturībā un tehnoloģijās 9. klasē
Author
Kursiša, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Urdziņa-Deruma, Māra
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba ”Mācību tēmas ”Pērlīšu aušana” apguve mājturībā un tehnoloģijās 9. klasē” mērķis ir izstrādāt tematisko plānu mācību tēmai „Pērlīšu aušana” un aprobēt to praksē.
Darbā izpētīta pieejamā speciālā literatūra un izstrādāts mācību saturs tēmai ”Pērlīšu aušana”. Izstrādājot mācību saturu, darba autore ņēmusi vērā pusaudžu vecumposma īpatnības, izpētījusi normatīvos dokumentus, piemeklējusi atbilstošākās mācību metodes un izstrādājusi mācību sasniegumu vērtēšanas kritērijus.
Mācību tēma ”Pērlīšu aušana” paredzēta 15 mājturības un tehnoloģiju mācību stundām.
Darba pēdējā nodāļā aprakstīta tēmas aprobācijas gaita un iegūtie rezultāti. The aim of the bachelor thesis “Teaching Bead Weaving in Home Economics and Technology in Grade 9” is to develop thematic plan for the theme “Pearl Weaving” as well as to approbate it.
In the thesis author has analysed sources and has created learning content for the theme “Bead Weaving”. In order to create learning content author has analysed pupil age group characteristics, regulatory documents, has determined the most suitable methods and has made assessments of criteria.
The theme “Bead Weaving” is planned for 15 Home Economics and Technology lessons.
In the last section of the thesis author has summarized approbation results.