Show simple item record

dc.contributor.advisorStikute, Elitaen_US
dc.contributor.authorValaine, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:07:32Z
dc.date.available2015-07-06T01:07:32Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48875en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29355
dc.description.abstractDiplomdarba „Radošuma veicināšana Imanta Ziedoņa personības un daiļrades apguvē 12. klasē” mērķis ir izstrādāt metodiskās sistēmas variantu, lai, apgūstot I. Ziedoņa personību, kā arī lasot, analizējot un interpretējot viņa daiļradi, tiktu veicināta skolēnu prasme domāt un strādāt radoši. Darbam ir piecas nodaļas: 1.Radošuma nozīmīgums literatūras mācību procesā. 2.Imanta Ziedoņa personība un daiļrade literatūras mācību kontekstā. 3.Skolotāja sagatavošanās darbam klasē. 4.Skolotāja un skolēnu radoša sadarbība literatūras stundās. 5.Skolotāja un skolēnu sadarbības rezultātu analīze un izvērtējums. Pirmajā nodaļā teorētiski pamatoti diplomandes uzskati par radošuma nozīmīgumu literatūras mācību procesā. Otrā nodaļa veltīta Imanta Ziedoņa personības un daiļrades izpētei. Trešajā nodaļā atklāta skolēnu izpēte un mācību materiālu sagatavošanas process. Ceturtajā nodaļā atklāta skolotājas un skolēnu radoša sadarbība literatūras stundās. Piektā nodaļa veltīta skolotāja un skolēnu sadarbības analīzei un izvērtējumam. Izstrādāto mācību materiālu efektivitāte pārbaudīta pedagoģiskā izmēģinājuma laikā. Diplomdarbs iesakāms gan studentiem, gan vidusskolas latviešu valodas un literatūras skolotājiem, kā arī citiem interesentiem.en_US
dc.description.abstractThe aim of the diploma paper „Encouraging Creativity to Acquire Imants Ziedonis's Personality and Literary Works in Grade 12” is to work out the version of methodological system in order to encourage pupil ability to think and work creatively when acquiring the personality of I.Ziedonis and reading, analyzing, interpreting his creative work. The diploma paper is divided in five chapters: 1.Significance of creativity during the literature learning process. 2.Personality of Imants Ziedonis and creative work in the context of literature studies. 3.Teacher’s preparation for work in the class. 4.Creative cooperation between the teacher and pupils during the literature classes. 5.The analysis and evaluation of the results of cooperation between the teacher and pupils. The first chapter includes theoretically reasonable opinion of candidate of a diploma about the significance of creativity during the literature learning process. The second chapter is dedicated to the research of Imants Ziedonis personality and creative work. The third chapter includes an opened research of pupils and the process of preparing study aids. In the fourth chapter a creative cooperation between the teacher and pupils in literature lessons is revealed. The fifth chapter is devoted to analysis and evaluation of cooperation between teacher and pupils. The efficiency of developed learning materials has been proved during pedagogic test. The diploma paper is recommendable both for students and Latvian language and literature teachers at secondary school, as well as for other interested persons.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectImants Ziedonisen_US
dc.subjectRadošumsen_US
dc.subjectRadoša personībaen_US
dc.subjectRadoša domāšanaen_US
dc.titleRadošuma veicināšana Imanta Ziedoņa personības un daiļrades apguvē 12.klasēen_US
dc.title.alternativeEncouraging Creativity to Acquire Imants Ziedonis's Personality and Literary Works in Grade 12en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record