Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorIvanova, Ilzeen_US
dc.contributor.authorGapejeva, Anastasijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:07:32Z
dc.date.available2015-07-06T01:07:32Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48933en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29358
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis ir izpētīt sociāla pedagoga un klases audzinātāju sadarbības iespējas mazākumtautības skolas skolēnu integrācijas sekmēšanai sabiedrībā. Mērķa sasniegšanai formulēti šādi uzdevumi: analizēt teorētisko literatūru par pētāmo problēmu; veikt pētījumu par integrācijas procesiem mazākumtautības skolā; analizēt integrācijas procesu Latvijā; raksturot sociāla pedagoga un klases audzinātāju sadarbības iespējas audzēkņu integrācijas sabiedrībā; izvedot sociālā pedagoga un klases audzinātāju sadarbības programmu skolēnu kopīgai darbībai integrācijas sabiedrībā sekmēšanai. Apzinoties mūsdienu sabiedrības attīstības daudzveidību un dinamiku, mazākumtautību skolēnu integrācija sabiedrībā no pedagoģiskā procesa aspektiem ir īpaši aktuāla un nozīmīga problēma. Skolēna personības attīstība norit noteiktā sociālā, kultūrvēsturiskā vidē un saskarsmē ar citiem. Skolas prioritātes uzdevums ir dot skolēniem zināšanas, sekmēt lojalitātes veidošanos pret valsti, integrācijas prasmju apguvi, lai sekmīgi dzīvotu un strādātu mūsdienu sabiedrībā.en_US
dc.description.abstractThe aim of the work is to explore the possibilities of cooperation of social pedagogue and class teacher to promote the integration process of minority school pupils into the society. To succeed the aim, the following tasks were defined: to analyze theoretical literature about the research problem; to analyze the integration process in Latvia; to describe the possibilities of cooperation of social pedagogue and class teacher to promote the integration of minority school pupils into the society. Being aware of the diverse development and dynamics of society, minority school students integration in society from the point of pedagogical process is acute and essential issue. Pupils personal development take place in a certain social, cultural and historical environment and in contact with others. Priority task of the school is to equip pupils with knowledge, teach them to be loyal for the country and to gain integration skills to able to live and work in the modern society.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectintegrācijaen_US
dc.subjectmazākumtautību skolaen_US
dc.subjectsadarbībaen_US
dc.subjectcooperationen_US
dc.subjectintegrationen_US
dc.titleSociālā pedagoga un klases audzinātāja sadarbība mazākumtautības skolas skolēnu integrācijas sekmēšanai sabiedrībāen_US
dc.title.alternativeSocial Pedagogue and Class Teacher’s Cooperation to Promote Minority School Learners’ Integration in the Societyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige